اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2676
تاریخ انتشار: 1393/08/24 01:42
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
تیم پتروشیمی بندر امام در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور «لیگ ملی» در مقابل ثامن مشهد با قاطعیت به پیروزی رسید و تیم پالایش نفت آبادان نیز با غلبه بر پمینای اصفهان به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

عصرجهان -تیم پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امشب در هفته دوم مسابقات لیگ ملی در حالی که در هفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود، در مشهد به مصاف ثامن این شهر رفت.
بندر امامی‌ها که امسال برای رسیدن به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ دست به خریدهای خوبی زده و با در خدمت داشتن صمد نیکخواه‌ بهرامی، حامد آفاق، وحید حاجیان، بهنام یخچالی، امیر امینی، حامد سهراب‌نژاد و ... بخت نخست رسیدن به جام به شمار می‌رود در این دیدار موفق شدند با قاطعیت از سد حریف مشهدی خود بگذرند.

در این مسابقه تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 95 بر 65 ثامن مشهد را در هم کوبید تا نخستین دیدار خود در این فصل از رقابت‌ها را با قاطعیت تمام به پیروزی رسیده باشد.

تیم پالایش نفت آبادان نیز که در هفته نخست این رقابت‌ها با بد اقبالی نتیجه را در وقت‌های اضافی به شهرداری گرگان واگذار کرد، در این هفته مهمان پمینای اصفهان بود.

شاگردان هماد ثامری در این دیدار توانستند با نتیجه 72 بر 68 حریف اصفهانی خود را شکست داده و نخستین پیروزی خود را در این دوره از رقابت‌ها دشت کنند.

هفته سوم این مسابقات نیز دوشنبه هفته آینده 26 آبان‌ماه پیگیری خواهد شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*