اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2688
تاریخ انتشار: 1393/08/25 01:22
سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون خبر داد
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون از صدور نخستین مجوز موافقتنامه اصولی احداث هتل پنج ستاره در این شهرستان خبر داد.

عصرجهان -داود سالمی اظهار داشت: نخستین مجوز موافقت‌نامه اصولی ساخت هتل پنج ستاره در شهرستان کارون صادر شد و کار ساخت این هتل وارد فاز جدید شده است.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کارون با جذب سرمایه‌گذار برای ساخت هتل 5 ستاره در شهرستان کارون مجوزهای اولیه صادر شده و این مسئله می‌تواند به حضور بیشتر گردشگر در این شهرستان و رونق اقتصادی آن کمک کند.

سالمی در ادامه تصریح کرد: قطعاً احداث این پروژه گردشگری بسیار تأثیرگذار و مانا در محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان و اشتغال‌زایی و جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون تصریح کرد: مکان ساخت هتل طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرستان کارون و ساحل رودخانه خواهد بود که مقدمات کار در حال انجام است.

وی در پایان گفت: به‌منظور تسریع روند احداث هتل، جلسات متعددی با سرمایه‌گذار هتل برقرار شده که اکنون در مرحله استعلامات مربوطه است و انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه با توجه به محرومیت شهرستان در تسریع روند استعلامات همکاری وافر داشته باشند.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*