اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2689
تاریخ انتشار: 1393/08/25 01:26
سردار اسحاقی خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 76 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و تریاک در این استان خبر داد.

عصرجهان -سردار محمد رضا اسحاقی اسحاقی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان برابر اخبار و اطلاعات مواصله و کارهای اطلاعاتی از فعالیت سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر را از اندیمشک به اهواز داشتند با خبر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه بازرسی پلیس راه اهواز ـ اندیمشک مستقر شدند که یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودروی ماموران در بازرسی های به عمل آمده موفق به کشف 9 کیلو و 450 گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند. در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شده و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

اسحاقی بیان کرد: در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان ماموران پلیس مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی موقتی که در محور شیراز ـ ماهشهر بوده به دو دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید مضنون شده و آن ها را متوقف می کنند.

وی در پایان گفت: پس از توقف و بازرسی از آنها مقدار 66 کیلو و 640 گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند. دو نفر راننده خودروها با تشکیل و تکمیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

منبع:مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*