اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2697
تاریخ انتشار: 1393/08/25 10:48
هادی زارع‌پور
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال تحصیلی گذشته از 92 معلم شاغل در بخش دیشموک 88 نفر متقاضی انتقالی بودند.

عصرجهان -هادی زارع‌پور در کهگیلویه اظهار کرد: ماندگاری معلم در بخش‌های دیشموک و چاروسا بسیار کم است تا جائیکه در دیشموک معلمان هیچ تمایلی به حضور ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست وزارت مبنی بر تثبیت محل فعالیت معلمان تصریح کرد: بر اساس این روش در استان کهگیلویه و بویراحمد 7 بوم تعریف شده است و بکارگیری نیروی انسانی در مناطق مختلف بومی‌گزینی خواهد شد.

زارع‌پور با بیان اینکه در این برنامه چاروسا و دیشموک در یک بوم قرار می‌گیرند ساماندهی و ماندگاری نیروی انسانی در این بخش‌ها را از راه بومی‌گزینی میسر دانست و گفت: عدم اعمال سیاست بومی‌گزینی تاکنون باعث شده تا ماندگاری نیروی انسانی در بخش‌ دیشموک کم و تحرک برای انتقالی زیاد شود.

این مسئول سیاست جذب معلم تنها از مجرای دانشگاه فرهنگیان را کمک شایانی به اجرای این طرح کرد و افزود: دانشجویان این دانشگاه با اعلام نیاز هر منطقه به آموزش عالی پذیرش می‌شوند و پس از تحصیل بر اساس ظرفیت موجود در بوم‌ها بکار گرفته می‌شوند.

زارع‌پور این روش جذب دانشجو را کمک به ماندگاری معلمان در مناطق و کاهش درخواست نقل و انتقال عنوان کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*