اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2703
تاریخ انتشار: 1393/08/25 21:25
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
عادل شریعت‌پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت شد

عصر جهان: ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار باشت و سایر اعضای شورای اداری در محل فرمانداری باشت برگزار شد عادل شریعت‌پور به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید باشت معرفی شد.

سیدمصطفی مهدی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق این نهاد اظهار کرد: شریعت‌پور یکی از نیروهای توانا و مورد تأیید مردم باشت بوده که در این مدت سرپرستی خود توانسته است رضایت مردم را جلب کند و در سمت خود ابقاء و به ریاست منصوب شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی در سطح شهرستان‌ها مبنی بر ساماندهی گلزارهای شهدا تصریح کرد: در سطح استان 528 گلزار وجود دارد که تاکنون هزار و 400 مزار در قالب 361 گلزار ساماندهی شده، 30 مزار در قالب 20 گلزار در دست اقدام بوده و 215 مزار در قالب 130 گلزار نیز باقی‌مانده است که باید ساماندهی شود.

وی ادامه داد: اعتبارات ما در سال جاری قریب به 950 میلیون بوده که تنها 400 میلیون آن تحقق‌یافته لذا دلیل روند کند ساماندهی گلزارها کمبود بودجه‌ای است که در کل استان وجود دارد.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار ساماندهی گلزار شهداها علاوه بر یک وظیفه یک افتخار برای ما است که در اولویت خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*