اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2722
تاریخ انتشار: 1393/08/26 17:55
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پایان عملیات حفاری و تکمیل یکصدمین حلقه چاه نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، حیدر بهمنی در این باره اظهار کرد: چاه شماره ٤٢٣ در میدان نفتی مارون صدمین چاهی است که امسال از سوی این شرکت حفاری، روز شنبه (٢٤ آبان ماه جاری)، تکمیل و آماده بهره برداری شد .

وی افزود: از تعداد چاه  ٥٠ حلقه توسعه ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و ٤٩ حلقه تعمیری است که در حوزه های عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب،  شرکت نفت مناطق مرکزی، شرکت نفت فلات قاره، شرکت نفت و گاز پارس و شرکت مهندسی و توسعه نفت قرار دارند .

بهمنی با اشاره به این که متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در این مدت ٢٤٥ هزار و ٤٠٠ متر بوده است، گفت: شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون در میدانهای مشترک نفتی آزادگان شمالی و جنوبی، آذر، یادآوران و یاران حضور فعال دارد که از آن جمله استقرار ٧ دکل حفاری این شرکت در میدان آزادگان جنوبی و ٤ دکل در میدان یاران است . مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تعداد دستگاه های حفاری این شرکت را که در مناطق خشکی و دریایی کشور استقرار و در حال کار هستند ٧٣ دکل اعلام و تصریح کرد: دستگاه حفاری ٩٣ فتح نیز به تازگی به ناوگان حفاری شرکت پیوسته و در حال آماده سازی برای شروع عملیات است و دستگاه خشکی ٨٤ فتح  مراحل تعمیرات دوره ای ( اورهال) را می گذراند

وی با اشاره به افزوده شدن ٣ دکل حفاری جدید به ناوگان شرکت تا پایان سال جاری، اظهار کرد: برای پاسخگویی به برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، این شرکت افزایش شمار دکل حفاری در میدان های مشترک را در دستور کار دارد .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*