اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2729
تاریخ انتشار: 1393/08/27 21:10
دیدار مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
دکتر خادمی: توقعات مردم از ما به حق است و ما وظیفه داریم با گشاده رویی مشکلات آنها را رفع کنیم.

عصرجهان -سید موسی خادمی روز سه شنبه در دیدار مردمی که به منظور بررسی مشکلات مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد پای صحبتها و دغدغه های مردم نشست و برای رفع مشکلات آنها دستوراتی صادر کرد.، استاندار در ادامه این دیدار مردمی افزود: مردم توقعات به حقی از مسوولان دستگاه های اجرایی دارند که باید با نهایت حوصله به مشکلات آنها توجه کرد.

وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان های دارای ظرفیت های بالقوه زیادی است که به دلیل محرومیت های گذشته نتوانسته به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

خادمی نیازهای مردم در یدارهای مردمی مسوولان را در بخش های مختلف بویژه بیکاری ،کمک مالی و پرداخت تسهیلات عنوان کرد و گفت: بررسی مشکلات مردم استان در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و سایر بخش ها و ارایه راهکار لازم برای رفع آنها از اهداف اصلی مدیریت اجرایی استان در برگزاری برنامه دیدار مسئولان با مردم است.

استاندار تصریح کرد: توقعات مردم از ما به حق است و ما وظیفه داریم با گشاده رویی مشکلات آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه  منابع محدود و نیازها زیاد است، اظهار داشت: با محدودیت های اعتباری و قانونی که وجود دارد همه نیازها قابل حل نیست اما باید هرجا که می توانیم جوابگوی نیازها باشیم و جایی که به دلیل محدودیت ها نمی توانیم، به طور منطقی به مردم پاسخ دهیم و مردم هم فهیم و آگاه هستند و مشکلات را درک می کنند.

وی اظهار کرد: برطرف کردن تمام مشکلات به دلیل محدودیت منابع و برخی ضوابط قانونی امکان پذیر نیست ولی در عین حال از هیچ تلاشی برای برطرف کردن نیازهای مردم فروگذار نخواهد شد.

خادمی برگزاری دیدارهای مردمی و توجه به خواسته های به حق مردم را از رویکردهای دولت تدبیر و امید دانست و افزود: پاسخگویی صادقانه به مردم و اعتماد آنها به مسوولان می تواند گام مثبتی برای پیشرفت و توسعه همگانی باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*