اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2730
تاریخ انتشار: 1393/08/27 21:25
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد
مجید محنایی عصر سه شنبه در نشست امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اندیشیدن تمهیدات و سازوکارهای مورد نیاز برای رفع هر چه سریعتر مشکل درمان جامعه ایثارگری این استان از طریق مسوولان کشوری تاکید کرد.

عصر جهان -معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلات مهم و جدی ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای این استان مساله درمان است.

وی با انتقاد از تلمبار شدن هزینه درمان جانبازان گفت: وقتی دولت در موقع مقرر بودجه را در دستور کار قرار داد و ما نیز مبلغ یک میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات هزینه‌ای استان به این موضوع اختصاص دادیم باید برای حل مشکلات چاره‌اندیشی بهتری شود.

معاون استاندار عنوان داشت: از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز انتظار می رود مشکلات درمانی کارکنان ایثارگر شاغل یا بازنشسته خود را تا حد امکان برطرف کنند.
محنایی ابراز داشت: مشاوران امور ایثارگران هر یک از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مسایل و مشکلات کارکنان ایثارگر شاغل یا بازنشسته آن نهاد دولتی را جمع بندی و به طور مستمر به اطلاع استاندار و مشاور ایشان در امور ایثارگران برسانند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*