اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2733
تاریخ انتشار: 1393/08/27 22:16
درراستاي اجراي گام سوم طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج
دكتر دهراب پور در خصوص سامانه تلفني 1690، اظهار داشت: جهت هرگونه شكايت تعرفه اي، سامانه تلفني 1690 در شهرستان هاي استان در دسترس همه ي افراد قرار دارد، به طوري كه از طريق ارتباط با اين شماره، شكايت قابل پيگيري است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان؛ دكتر كيان دهراب پور افزود: در راستاي اجراي گام سوم طرح تحول نظام سلامت، مبني بر اجراي كتاب ارزش گذاري نسبي خدمات سلامت در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج، ستاد استاني نظارت بر تعرفه تشكيل و كليات موضوع براي اعضاي ستاد به طور كامل تبيين و اعضاي كميته كارشناسي تحت نظر اين ستاد نيز، مشخص شدند.

دكتر دهراب پور در خصوص سامانه تلفني 1690، اظهار داشت: جهت هرگونه شكايت تعرفه اي، سامانه تلفني 1690 در شهرستان هاي استان در دسترس همه ي  افراد قرار دارد، به طوري كه از طريق ارتباط با اين شماره، شكايت قابل پيگيري است.

رئيس كميته نظارت طرح تحول نظام سلامت استان اضافه كرد: سامانه تلفني 1690 در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور مستقر بوده و از ساعت 8 صبح الي 20 شب، قابليت پاسخگويي به شكايات تعرفه اي مردم را خواهد داشت.

دكتر دهراب پور با تاكيد بر اينكه مردم بايد فقط شكايت تعرفه اي(زيرميزي) خود را به سامانه 1690 گزارش دهند، خاطرنشان كرد: هرگونه شكايت ديگر(شكايت غير تعرفه اي) در ارتباط با طرح تحول نظام سلامت را مي توانند با شماره تماس 1590 گزارش نمايند.

وي در پايان تصريح كرد: شکایات پس از دریافت از سوی مرکز ملی پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات، حداکثر ظرف دو روز کاری، به کمیته کارشناسی ستاد استانی ارجاع داده می‌شود و کمیته کارشناسی حداکثر ظرف 10 روز کاری پرونده را با دعوت از شاكي و متشاكي و تهيه مستندات لازم تكميل و به مراجع ذی‌صلاح قانونی ارسال مي نمايد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*