اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276081
تاریخ انتشار: 1397/11/25 13:35
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول گفت: قاتلی که با کتمان حقیقت سعی می کرد در روند رسیدگی پرونده خللی به وجود آورد، سرانجام توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

عصرجهان-سرهنگ "حسین عیدی" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کشف یک جسد مجهول الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول ، پلیس تحقیقات خود را جهت کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.
وی با بیان اینکه در ادامه روند بررسی پرونده وقوع قتل و هویت متوفی تایید شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با بکارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ عیدی اذعان کرد: متهم دستگیر شده در سخنانی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی رویه مواد مخدر عنوان کرد و گفت: برای اینکه مشکلی متوجه وی نشود جسد را در کنار جاده رها و محل را ترک کردم.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول جهت کشف حقیقت، اظهار داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان و بیان کرد: با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*