اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276094
تاریخ انتشار: 1397/11/26 23:33
در این مراسم از خدمات آقایان شاپور زورمند، محمد صالح مراد تژاد، غلام خانعلی پور با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، برای نخستین بار مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره پست شهرستان گچساران با حضور مفتح مدیر کل پست استان کهگیلویه و بویر احمد و حضرتی نژاد مدیر پست شهرستان گچسارن و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد.


مفتح برگزاری چنین مراسماتی را در سایر شهرستانها ضروری دانست و گفت: از خدمات و تلاش های ارزنده همکاران باز نشسته که طی سالهای خدمت خود همواره خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دادند تقدیر و تشکر را دارم.
وی اظهار داشت: بازنشسته ها سال ها برای کشور در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایثار کرده اند و امروز خدمت رسانی به آنها وظیفه همه است.
این مسئول بیان کرد: ما معتقدیم، بازنشستگان، این گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص می‌توانند با بهره‌گیری مفید از  تجربه های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه می‌باشد به جامعه، به ویژه این سازمان خدمات مفیدی را ارائه نمایند. از خداوند منان، توفیق و سر بلندی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت و بهروزی ملت شریف ایران را مسئلت می نمایم.


در ادامه مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی قدردانی کنیم که عمر خود را در راه کار و خدمت به مردم سپری کرده و امروز مخزن تجربه، خرد و آگاهی‌اند.
در پایان این مراسم محسن مفتح مدیر کل پست استان کهگیلویه و بویر احمد و حضرتی نژاد مدیر پست شهرستان گچساران , از خدمات ارزنده آقایان شاپور زورمند, محمد صالح مراد تژاد, غلام خانعلی پور با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آوردند.
خبرنگار/فتح الله پوران پور


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*