اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276106
تاریخ انتشار: 1397/11/28 16:53
در آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از صیاد تقی پور؛ معلمی که 8 بار در طی یک روز دانش اموزان خود را بر روی دوش از رودخانه خروشان عبور می داد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ در آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از صیاد تقی پور معلمی که در روستای سرگچ بخش دیشموک دانش‌آموزان را از رودخانه عبور می‌دهد تجلیل شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این معلم در مدرسه قدس روستای سرگچ در ۱۱۰ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در هنگام عبور از رودخانه دانش آموزان خود را بر دوش عبور می‌دهد.
بنا به همین گزارش هادی زارع پور گفت:به پاس این اقدام ارزشمند و نقش الگوی این معلم فداکار از وی تقدیر شد.
وی گفت: انتظار داریم که به خاطر حفظ جان دانش آموزان در این منطقه پل احداث شود و پیگیری لازم در این زمینه را انجام دهیم.
این معلم دوره ابتدایی بخش دیشموک هم گفت: از اهالی بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی هستم و امسال خدمتم را در روستای سرگچ با ۲۲ دانش‌آموز آغاز کردم.
صیاد تقی پور گفت: پس از شروع فصل بارش و افزایش آب رودخانه دانش آموزان توان عبور از آب رودخانه را نداشتند که آنها را بر دوش خود عبور می دهم.


وی گفت: بسیار احساس خوشحالی می‌کنم و کار معلمی فقط در تدریس نیست و باید تمام رفتارها تربیتی و آموزنده باشد و خواستم یکی از روش های معلمی را انجام دهم.
 محمد نوروزی رئیس آموزش و پرورش دیشموک هم گفت: ۱۶ مدرسه در منطقه دیشموک صعب العبور و دارای جاده های خاکی که برخی برای دسترسی به مدرسه باید از رودخانه عبور دهند
شایان ذکر است صیاد تقی‌پور معلم جوان ۲۴ ساله‌ای که اهل بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی است بعنوان آموزگار روستای سرگچ از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه مشغول به تدریس است
وی روزانه 8 بار در مسیر رفت و برگشت 4 دانش اموز همراه خود را (اعظم، علی، کانیا و محمد )بر روی دوش می گذارد و از رودخانه خروشان عبور می دهد

فیلم

 

 



کانال تلگرام عصر جهان


ق.خ
|
Iran
|
1397/11/29 14:43
  +0

  -0
پاسخ
درود بیکران به این فرزند انقلابی و فرهنگی این مرزوبوم ک بااخلاق زیبنده و قابل تامل خود درس افتادگی ومهربانی و دلسوزی به تمامی مسولین و همچین تمامی فرهنگیان داده و باازخودگذشتگی برای بهبود تحصیل و علم فرزندان این منطقه تلاش میکند...آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی معلمان و فرهنگیان اخلاق مدار کشور.
ع-س(بهمئی مقیم شهردارالمؤمنین)
|
Iran
|
1397/12/01 15:33
  +0

  -0
پاسخ
درودبرشماوکسانی که شمااین الگوی معلمی راتربیت کردندپیش معلم (خالق کل جهان)درهردوجهان موفق وسربلندباشی
هانیه
|
Iran
|
1397/12/02 06:29
  +0

  -0
پاسخ
سلام، درود بر این مرد بزرگ، خدا حفظش کنه، و البته خاک بر سر مسولين و استان دار شهر کهکیلویه و بویراحمد احمر که بعد از گذشت 40 سال عرضه درست کردن یک پول ساده رو هم ندارن، البته اگر جایی برای دزدی داشت تا بحال صدباره هم درست شده بود مثل دکلای نفتی مون

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*