اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276115
تاریخ انتشار: 1397/11/29 23:21
قسمت اول سریال نماینده مجلس-تذکری به جناب آقای هاشمی و پاسخی به مسئول دفتر ایشان در کهگیلویه
ما صبر کرده ایم تا بعدا نگویند نگذاشتند و نشد! ما نجابت به خرج داده ایم و خواستیم وقت نماینده که متعلق به مردم و حق الناس است را فعلا متوجه این مطالب نکنیم که فردا فرافکنی شود آقا نذاشتند و نشد! اما از این پس حتما باید مورد سوال قرار گیرد و امیدوارم بتواند پاسخ مستدل و منطقی آنها ارائه دهد.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین  است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عصرجهان؛ عباس مشیری -جناب نماینده محترم،شما باید در یک سال آینده و در انتخابات پیش رو منتظر آتش جوانان و فارغ التحصیلانی که خود آنها را به بُمب تعبیر کردی باشی و بدان که انفجار این بُمب ها تصدی دوباره بر کرسی مجلس و جایگاه سیاسی شما را میسوزاند.
 آقای مسئول دفتر،چه کسی گفته است مردم بهمئی از عملکرد ضعیف نماینده شما در مجلس کاملا راضی هستند؟!
پس از نشر مطالبی در فضای رسانه ای مبنی بر حواشی و انتقادهای شدیدی که از نماینده مجلس حوزه انتخابیه در افکار عمومی منتشر گردید رئیس دفتر عدل هاشمی در اظهار نظری غیر واقعی و عجیب که ناشی از عدم شناخت ایشان نسبت به حوزه انتخابیه بخصوص شهرستان بهمئی است، ضمن تکذیب انتقادات یا حواشی مطرح شده،عنوان کرد که مردم بهمئی از عملکرد نماینده محترم به طور کامل راضی هستند!!!
هرچند مسئول دفتر ایشان مردم بهمئی را نمیشناسد و اکثریت مردم بهمئی نیز ایشان را نمیشناسند اما خوب است جهت اطلاع و تذکر به مسئول دفتر نماینده به عرض برسانیم که تصور نکند میتواند یا می توانند جلوی نارضایتی شدید مردم شریف شهرستان بهمئی از عملکرد نماینده را بگیرند!
آیا فکر میکنید مردم این دیار نمیدانند که اگر جناب هاشمی به واسطه نمایندگی مردم شهرستان بهمئی که تنها شهرستان نفت خیز حوزه انتخابیه ایشان است نبود، هیچ وقت به عنوان نائب رئیس در کمیسیون انرژی ورود پیدا نمیکرد، اما بجای خدمت به این شهرستان،از امتیاز چاه های نفت بهمئی در جاهای  دیگر استفاده میکند و  حق مردم بهمئی را با دریافت بودجه ی ناچیز که یک دهم حق این شهرستان هم نیست ضایع میکند!
جناب نماینده باید منتظر روزهای سخت و سنگین پاسخگویی به وعده های پوچ به غالب دانشگاهیان،تحصیل کردگان و جوانان سرخورده باشد!
 مگر وعده های انتخاباتی آقای هاشمی که در شهرستان بهمئی جوانان بیکار را به بُمب تعبیر کرده فراموش کرد؟ آقای هاشمی باید در یک سال آینده و انتخابات پیش رو منتظر انفجار‌ بُمب هایی که عنوان کرده باشد،و قطعاً انهدام این بُمب ها جایگاه سیاسی و شانس دوباره تصدی ایشان بر کرسی مجلس  را میسوزاند...
چه کسی رضایت داده که ده نفر تمامیت خواه در نشست های خصوصی با جناب هاشمی خود را نماینده  همه مردم شریف بهمئی قلمداد کنند؟؟؟
آقای هاشمی شما که وعده دادی که کارهای رقیبت را تکرار نخواهی کرد و یکی از انتقادات شدیدی که نسبت به رقیب اصلی مطرح کرده بودید این بود که چرا ۱۰ نفر یا بیست نفر نماینده یک شهرستان باشند و نماینده را محصور کنند؟!
چه کسی گفته است آن چند نفر حلقه محدود که رای مردم مستضعف را بهانه کردند و خود را صاحب رای مردم تلقی کردند و فرزندانشان را به اعتبار رای مردم مشغول بکار کردی یا به خودشان رسیدگی شخصی داشته اید نماینده ۶ هزار رای دهنده به شما  یا ۶۰ هزار نفر موکلین شما بدانند؟
جناب آقای سعادت پیشه،چه کسی به شما اجازه داده است از طرف مردم بهمئی سخن بگویید؟! لطفا شما در همان شهرستان دهدشت دست بر سر کلاه بر باد رفته خود بگذارید و اگر اجازه دهند که نمیدهند از طرف آنان سخنگو باشید!
ما صبر کرده ایم تا بعدا نگویند نگذاشتند و نشد! ما نجابت به خرج داده ایم و خواستیم وقت نماینده که متعلق به مردم و حق الناس است را فعلا متوجه این مطالب نکنیم که فردا فرافکنی شود آقا نذاشتند و نشد! اما از این پس حتما باید مورد سوال قرار گیرد و امیدوارم بتواند پاسخ مستدل و منطقی آنها ارائه دهد.
پس مسئول محترم دفتر نماینده  و همچنین مسئولین دفاتر در شهرستان های چهارگانه، لطفاً در اظهارات خویش دقت شود،وگرنه پاسخ های بعدی ما شما را در نزد مردم حوزه انتخابیه نمایان تر و سربه زیر میکند...
عباس مشیری-فعال سیاسی اجتماعی




کانال تلگرام عصر جهان


محمد رضا
|
Iran
|
1397/11/30 00:32
  +0

  -0
پاسخ
احسنت بر جناب مشیری انسان وارسته و دانا
ایشان یادشان رفته که حد اقل در دوره های قبل تر از ایشان و به واسطه ی نماینده پیشتر آقای موحد حد اقل به جای ۶۰ نفر چند صد نفری را به خوزستان و بید بلند و ... فرستادند و مشغول کار شده اند ، لا اقل چند ده برابر و یا بیشتر به صورت شخصی به کار جوانان بهمئی بزرگ آمدند . قرار بود که شما چند برابر ایشان کار کنید آقای هاشمی
چه شد؟ کجا رفت؟

شاید ما اینجا در این شهرستان ساکن و ساکت باشیم ولی از کارهای کرده و نکرده شما و اطرافیانتان به خوبی خبر داریم

بترسید از خدا و بترسید از این بمبی که خودتان به درستی آن را بمب تعبیر کردید
اکبر دهبانژاد
|
Iran
|
1397/11/30 01:17
  +0

  -0
پاسخ
احسنت بر جناب مبشری فریاد رسای عدالت خواهی و مبارزه با اشرافی گری مذهبی
جلالی ؛
|
Iran
|
1397/11/30 01:38
  +0

  -0
پاسخ
درود خدا بر شما باد ؛ زیبا نگاشتی ؛ جوانان دانا ؛ توانا و دلسوز باید در تمام صحنه ها و عرصه ها حضوری فعال داشته باشند ؛ دانایی و توانایی دو بال پرواز کبوتر وجودی جوانان جویایی نام هستند ؛ که این دوبال با وجود اخلاص در عمل فریاد عدالتخواهی که خواستگاه واقعی بشر از بدو خلقت تا کنون بوده است را فریاد می زنند ؛ فریاد عدالتخواهی جناح و جریان رنگ و پوست و حتی نژاد و آئین را نمی شناسد زیرا انسان می تواند از همین مسیر به قرب الهی برسد ؛
عبداله بیوکانی
|
Iran
|
1397/11/30 07:20
  +0

  -0
پاسخ
احسنت بر جناب آقای مشیری واقعا حرف دل مردم بهمئی را نگاشتی
امین
|
Iran
|
1397/11/30 07:45
  +0

  -0
پاسخ
بسیار عالی
ع امیری
|
Iran
|
1397/11/30 10:07
  +0

  -0
پاسخ
جالبه همین نماینده کم کار ودروغگو استیضاح روحانی را امضا کرد خرما خورده منع رطب نمی کند آقای پول وشهرت
صادق
|
Iran
|
1397/11/30 10:17
  +2

  -0
پاسخ
تو هم حتما خواسته ای داشتی بهش نرسیدی .حالا این حرفا رو میزنی
تا چرتی دیگر بدرود
|
Iran
|
1397/11/30 21:00
  +0

  -0
پاسخ
برادر عدالتخواهی که چهار سال پس از گفتمان ماها از خواب پرید .
چهار سال پیش بر سر زدیم این سردار بازی برا بهمیی آب و نون نمیشه
حالا هورا بکشید چرت دوستان پاره شده ولی اعتباری به اینان نیست باز خوابشان میبرد شک نکنید عباس ها و‌جلالها برای کاسبی خود از خواب پریدند ولی به محض تامین خواسته ها سر بر بالین میگذارند و زمستان را بخواب خواهند رفت ....
سالار
|
Iran
|
1397/12/02 21:24
  +0

  -0
پاسخ
کم خوردی ازش تو چه عددی هستی که سخن گنده بگی تو یک من دسی بیش نبیری که دارش دوقرش ایدادت توهم بنر ایزیدی بابا بره یه جمه بخر کن وبرت ای هزارساله نترسی لباس بخری بعد هم می تمام برنامیله فرهنگی تونه عدل خان ندادتو اصلا ایشا یه مشت بچه تا زه بدوران رسیده چه به سیاست شما فقط بگردین یکم پول جمع کنید بخرید جناب لیسانس خنده ام میاد بخرید که این مال .... جوابش مقابله با عدل هاشمی هست فعلا صبر کنید جوابتان دندان شکن هست
احمد
|
Iran
|
1397/12/02 21:35
  +0

  -0
پاسخ
بچه مذهبی از کی تاحالا مذهبی شدی
نمره
|
Iran
|
1397/12/03 02:21
  +0

  -0
پاسخ
مدیر عصر جهان ی دونه نظره پاک کردی
اون نظر ک ن بد بی
فقط خدا
|
Iran
|
1397/12/03 02:46
  +0

  -0
پاسخ
سلام وعرض ادب

عزیزان جوان بهمیی در دور گذشته با توجه به حضور جناب کامرانی نمی تواند معیاری برای آینده باشد .هنوز هم تا انتخابات خیلی وقت هست .من با شما به آقای هاشمی رای ندا م ولی با اکثر دوستان دورهای قبلتر همفکر بودم .حالا با مطالعه نظ ات و پچ پچ های بین مردم شنیده می شود را در شان بسیاری از رفقا وهمشهریانم نمدانم .در همه گروهها اختلاف سلیقه هست واین تفاوت ها اگر در قالب گفتگو ومناظره با رعایت احترام متقابل باشد امری میمون ومبارک است اما برخی ادبیات بکار رفته دون شان قشری است که خود را روشنفکر ولیدر میداند .
هر مطلبی از ما در فضای مجازی مورد قضاوت نخبگان شهرستان ها وحوز های اطراف قرار میگیرد ومیتواند نظر وبرداشت مثبتی در مورد شخصیت ومجیط سیاسی و فرهنگی شهر وحوزه ما در ذهن آنهابه نقطه ای منفی تبدیل شوددر صورتی که قرار نیست همیشه وتا ابد هواداران یک نماینده یا شخصیت سیاسی همنظر باشندومانند احزاب در کشورهای عقب مانده بجای پیشرفت ودیالوگ در حل اختلاف نظر ها متحجر شویم وهرکس هم عقیده ما نباشد هر امر مذمومی را بر ایشان روا داریم .
انتخابات زودگذرند ما بایددر کنار هم ز ندگی کنیم وخدای ناکرده کاری نکنیم یا حرفی به د ستی نزنیم که فردا شرمنده همدیگر شویم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*