اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276121
تاریخ انتشار: 1397/11/29 21:47
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت:یک بدهکار بانکی با یک هزار و 700میلیارد ریال بدهی، با تلاش ماموران دریابانی این فرماندهی ، به تازگی هنگام خروج از کشور در آب های شمال غرب خلیج فارس بازداشت شد.

سردار عبدا... نظرپور فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان روز دوشنبه بدون اشاره به نام این بدهکار بانکی افزود:ماموران دریابانی ابتدا این بدهکار بانکی را به اتهام خروج غیرقانونی از کشور دستگیر کردند ولی پس از استعلام از دستگاه های امنیتی و انتظامی مشخص شد این بدهکار بانکی در تعقیب بوده و قصد فرار از کشور داشته است.


وی گفت: این بدهکار بانکی با یک شناور قصد داشت به یکی از کشورهای منطقه فرار کند ولی در چنگ ماموران دریابانی خوزستان گرفتار شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه فرد بدهکار بانکی پس از دستگیری و مشخص شدن دقیق هویت وی تحویل مراجع قضایی و امنیتی شد افزود:ماموران دریابانی با اشراف اطلاعاتی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران همه تحرکات مشکوک و قاچاق کالا را رصد کرده و با آن برخورد می کنند.
حفظ و حراست از مرزهای زمینی و دریایی ، برخورد با ورود و خروج کالای قاچاق و ارز ، مبارزه با ورود مواد مخدر در آبهای خلیج فارس ، کنترل ترددها و برخورد با شناورهای صیادی غیرمجاز خارجی از مهمترین وظایف مرزبانی و دریابانی خوزستان است.
استان خوزستان با حدود 500 کیلومتر ساحل در خلیج فارس و اروندرود همواره در معرض پدیده قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرزی رو به رو بوده است(ایرنا)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*