اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276147
تاریخ انتشار: 1397/12/03 21:27
سه خبر انتظامی از بهبهان

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامي "بهبهان" 30 هزار ليتر نفت خام قاچاق از یک تانکر حمل سوخت کشف و خودروی مذکور توقيف شد.
سردار "حیدر عباس زاده" ، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی "بهبهان" حين کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان، به یک دستگاه تانکر کشنده مشکوک  و وفق مقررات آن را متوقف کردند.


این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی مأموران پلیس آگاهی "بهبهان" از تانکر کشنده مذکور، 30 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع "نفت خام" که در آن بارگیری شده بود، کشف شد.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصريح كرد: در اين رابطه یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.


🔸دستگیری یک سوداگرمرگ با 7 کیلوگرم حشیش در بهبهان
فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری یک سوداگرمرگ و کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا پاپی" در بیان جزئیات این خبر گفت:  ماموران ایستگاه بازرسی خیرآباد با اقدامات اطلاعاتی یک عامل توزیع مواد مخدر را که قصد داشت از طریق اتوبوس بین شهری و تحت عنوان مسافر اقدام به جابجایی موادمخدر کند، را شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسي دقیق از وسایل شخصی متهم مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد افیونی و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند مقابله خواهد کرد.


🔸سارق حرفه ای  منزل در دام پلیس بهبهان
 فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان از دستگیری سارق حرفه ای منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.
سرهنگ "رضا پاپی" در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بهبهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با تلاش اطلاعاتی یک سارق حرفه ای و سابقه دار به هویت "ع-پ" را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ پاپی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شده، تصریح کرد: متهم در تحقيقات اولیه پلیس به 10 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائي داده شد.


 

🔸دستگیری شرور سابقه دار در بهبهان
 فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از دستگیری فردی که دارای سابقه شرارت، تیراندازی و حمل سلاح جنگی  بود، در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا پاپی" گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با رصد و پایش نامحسوس یک شرور سابقه دار, متوجه تیراندازی غیرمجاز و حمل سلاح گرم توسط وی شدند که با هماهنگی مرجع قضائی دستگیری سریع وی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از پایش شبانه روزی متهم, در یک عملیات ضربتی, آن شرور را بهمراه یک قبضه سلاح جنگی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
منبع/پایگاه خبری پلیس

برچسب ها:
بهبهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*