اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276158
تاریخ انتشار: 1397/12/06 00:59
عضو شورای بخش مرکزی اهواز:
عضو شورای بخش مرکزی اهواز گفت: برخی مسؤولان تحت تأثیر مسائل جناحی و حزبی تنها در برخی مناطق اقدام به بذل و بخشش اعتبارات ورزشی کرده‌اند.

عصرجهان-سید کریم فواضلی عضو شورای بخش مرکزی اهواز، بابیان اینکه به نظر می‌رسد خشک‌سالی خوزستان به ورزش آن نیز سرایت کرده است، اظهار کرد: زمانی که فوتبالیست‌های خوزستانی شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دادند ورزش استان از زیر ساختارهای اصولی و مناسب با استانداردهای جهانی برخوردار بود.

وی با ابراز تأسف از اینکه انتصاب مدیران ورزشی در استان از سیستم روابط تبعیت می‌کند و این عامل فلج شدن ورزش استان شده است، گفت: قرار گرفتن مدیران کم‌تجربه در بخش ورزش استان نه‌تنها پیشرفتی درزمینه ورزش استان را حاصل نکرد بلکه به‌تدریج شاهد پس‌روی ورزش استان به‌ویژه در رشته فوتبال هستیم.
دبیر کمیته ورزشی و عضو شورای بخش مرکزی اهواز عنوان کرد: برخی استان‌ها زمانی حتی یک تیم در لیگ کشور نداشتند اما با یک برنامه‌ریزی خوب و هدفمند موفق شدند رتبه‌های اول کشور را در رشته‌های مختلف کسب کرده و اعتبارات بیشتری برای استان خود جذب کردند.
فواضلی بیان کرد: شهرستان اهواز با برخورداری از 117 روستا و سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب اما برخی مسؤولان ما همچنان تحت تأثیر مسائل جناحی و حزبی تنها در برخی مناطق اقدام به بذل و بخشش اعتبارات ورزشی کرده‌اند.
وی گفت: شهر الهایی باجمعیتی بالغ‌بر 8 هزار نفر یا روستاهای نفت‌خیز دغاغله و بخش غیزانیه با جمعیت بالای 6 هزار نفر فاقد هرگونه امکانات ورزشی از قبیل زمین چمن، سالن ورزشی و حتی زمین فوتسال هستند.
فواضلی افزود: این در حالی است در این روستاها جوانان بسیار مستعد دارد که می‌توانند به ورزش استان و کشور کمک زیادی کنند(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*