اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276178
تاریخ انتشار: 1397/12/10 13:49
مأمور وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی که به دلیل سرعت بالا قصد اعمال قانون فرهاد مجیدی را داشت با رفتار ناشایست این فوتبالیست مشهور مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدئویی از برخورد و درگیری‌اش با یک افسر پلیس راهور را به اشتراک گذاشت.

در حالی که پلیس قصد اعمال قانون مجیدی را داشته او در اقدامی ناشایست و برخلاف قانون با روشن کردن دوربین موبایل خود این لحظات را ثبت کرده است. این فیلم نشان می‌دهد که مجیدی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.

قطعا پلیس راهنمایی و رانندگی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و فرهاد مجیدی برخلاف قانون از این صحنه فیلم تهیه و آن را منتشر کرده است. با این حال مجیدی در صفحه اینستاگرام خود ماجرا را اینگونه توضیح داده است:
«متاسفانه بعضی از افراد بجای انجام وظيفه، مردم‌آزاری ياد گرفته‌اند. ما امنيت شهر و مردم رو از تلاش و جانفشانی عزيزان ناجا داريم. ديشب بعد از سفر اهواز و خروج از فرودگاه مهراباد، در يكی از اتوبان‌های تهران به سمت منزلم در حركت بودم كه با ايست ناجا توقف كردم. مامور مربوطه بلافاصله بعد از توقف من در كمال بی‌ادبی و توهين، از من درخواست تست الكل كرد !!! من هم تست دادم و وقتی كه گفتم من از اهواز و فرودگاه آمدم نه مهمانی و فهميد كه من در حال فيلم گرفتن از ادبيات نامناسبش هستم با بی‌ادبی و به دروغ گفت سرعت شما زياد بوده !!!! و ماشين رو به دليل سرعت زياد توقيف كرد. من هم به قانون احترام گذاشتم اما كليه مكالمه رو فيلم گرفتم تا برای برخورد با مامور خاطی تحويل مراجع مربوطه بدم.
ادبيات نامناسب و نحوه ايستادن اين مامور كه انگار دنبال دعوا بوده گويای همه چيز است. بدينوسيله از مسئولين محترم ناجا ، سردار رحيمی فرمانده دوست داشتنی و محترم تهران بزرگ خواهش می‌كنم با افرادی كه وجهه و زحمات ناجا رو با رفتار بی‌ادبانه خودشون خراب كرده برخورد كنند».
شایان ذکر است، این اقدام فرهاد مجیدی در فضای مجازی واکنش تند کاربران را به همراه داشت. کاربران کار او را نادرست دانستند و از پلیس وظیفه‌شناس راهنمایی و رانندگی تقدیر کردند.

برچسب ها:
فرهاد مجیدی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*