اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276189
تاریخ انتشار: 1397/12/12 00:08
امیرآبادی در جمع خبرنگاران از نامه نوبخت به رئیس مجلس خبر داد؛
عضو هیأت رئیسه مجلس از نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه به رئیس مجلس خبر داد و گفت: نوبخت در این نامه عنوان کرده که مصوبه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی تمامی حقوق‌ها قابلیت اجرا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه نشست علنی امروز (شنبه، 11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان در سال 98 گفت: بر اساس مصوبه مجلس، دولت باید 400 هزار تومان به تمامی حقوق‌ها اضافه کند و پس از آن می تواند یک تا 10 درصد حقوق کارکنان دولت را افزایش دهد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش درصد دوم یعنی از یک تا 10 درصد بر عهده دولت است، مجلس با مصوبه خود تأکید کرد که دولت باید 400 هزار تومان تمامی حقوق ها را افزایش دهد و افزایش یک تا 10 درصدی نیز توسط دولت تعیین می‌شود تا به هر شخصی چه میزان علاوه بر 400 هزار تومان افزوده شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رئیس مجلس عنوان کرده که مصوبه افزایش 400 هزار تومانی تمامی حقوق‌ها اعم از کارکنان شاغل و بازنشسته قابلیت اجرا ندارد./



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*