اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276211
تاریخ انتشار: 1397/12/14 00:01
تيم فوتسال وكلاي خوزستان در مسابقات المپياد ورزشي وكلاي سراسر كشور جام استقلال بر سكوي نخست ايستاد.

عصر جهان؛فیروز بیگلری-اين مسابقات كه بمناسبت هفته وكيل مدافع در اسفندماه سالجاري بميزباني استان گلستان و شهرستان گرگان برگزار شده بود، خوزستان با پيروزي برابر استانهاي البرز،اصفهان،تهران و فارس به مسابقه فينال راه پيدا كرد و در بازي پاياني با نتيجه ٢بر ١ از سد خراسان رضوي عبور كرد و موفق به كسب عنوان قهرماني براي نخستين بار در سطح كشور شد.


افشين زنگنه  مربی نام آشنای خوزستان که بعنوان یک وکیل دادگستری سرمربی تیم منتخب کانون وکلای خوزستان  در گفتگو  با ... اين مسابقات با حضور ٢٤ تيم از سراسر كشور برگزار شده بود كه سطح اين رقابتها بسيار بالا بود و تيم ها با تمام توان وارد اين مسابقات شده بودند .
وي در ادامه گفت :ما از تيرماه سالجاري با تست گيري از حدودا ٨٠ وكيل و همكاران محترم تمرينات خود را بطور منظم آغاز كرديم و در نهايت تيم منتخب را با ١٤ بازيكن بستيم و پاي به اين رقابتها گذاشتيم و توانستيم با همت و غيرت مثال زدني بچه ها،كادر فني و سرپرستي به قهرماني در اين رقابتها دست پيدا كنيم. اين قهرماني ارزشمند را به جامعه وكلاي خوزستان تبريك عرض ميكنم و اين جام را به باني و موسس ورزش كانون وكلاي خوزستان شادروان استاد حسن رضا دقيقيان تقديم ميكنيم.


در پايان جا دارد از حمايتهاي مهندس موسوي مديرعامل شركت ملي حفاري ايران،سعيد شاهرخي مدير عامل باشگاه ملي حفاري،رضا داودي نژاد سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري،هيات فوتبال استان خوزستان،امير موزرمي مديريت محترم مجموعه ورزشي شركت مخابرات خوزستان،دكتر طاهري نسب رييس سابق كانون وكلاي دادگستري كه بعنوان یک وکیل پیشکسوت ورزش دوست نهایت حمایت و همراهی را با ما داشتند و تمامي بازيكنان،كادر فني و سرپرستي تيم صميمانه تقدير مي نمايم.
گفتني است در اين رقابتها افشين زنگنه بعنوان بهترين مربي و فريد حداد بعنوان آقاي گل و بهترين بازيكن جام از سوي كميته برگزاري شناخته شدند و خوزستان با اين قهرماني جواز حضور در مسابقات جهاني وكلاي جهان بعنوان نماينده ايران را بدست آورد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*