اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276234
تاریخ انتشار: 1397/12/17 16:48
بی تدبیری مسؤولان برگزار کننده آزمون نیز خود دلیلی است که باعث ایجاد چنین فضایی شده و همواره خبرهای ناخوشایندی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان کهگیلویه و بویراحمدشنیده می‌شود.

عصرجهان-اگر بگوییم تاکنون مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانسته‌اند یک آزمون استخدامی درست و حسابی و بدون حاشیه در استان برگزار کنند چیزی به گزاف نگفته‌ایم.

آزمون‌هایی که همواره تخلف و بی‌نظمی در آن هویدا بوده و چون استخدام‌ها و بکارگیری‌ها همیشه مسأله‌دار بوده به همین دلیل آزمون‌ها هیچ وقت با نظم و ترتیب و بدون حاشیه برگزار نشده است.
تاخیر در برگزاری آزمون که در کل کشور ساعت‌های آن مشخص است و همچنین بر هم زدن نظم جلسه و جلوگیری از برگزاری جلسه آزمون در استان کهگیلویه و بویراحمد مسبوق به سابقه است.
متاسفانه با ریشه‌یابی که صورت گرفته یکی از دلایل این گونه بی‌نظمی‌ها به وعده و وعیدهای انتخاباتی برمی‌گردد که نمایندگان مجلس در همه سال‌های اخیر به متقاضیان داده‌‌اند و برخی‌ها حق خود را فراتر از مر قانون و جلسه آزمون می‌دانند.
بی تدبیری مسؤولان برگزار کننده آزمون نیز خود دلیلی است که باعث ایجاد چنین فضایی شده و همواره خبرهای ناخوشایندی از برگزاری آزمون‌های استخدامی در استان شنیده می‌شود.
به گزارش فارس در تازه‌ترین نمونه از این بی‌نظمی‌ها همزمان با برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه یاسوج درب حوزه امتحانی را برای جلوگیری از بیرون رفتن متقاضیان آزمون قفل کرده بودند و سر و صدای متقاضیان به جایی نرسید.
برخی از عوامل برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در یاسوج و دلیل تاخیر در برگزاری جلسه را جابجایی و ارسال اشتباهی دو کیسه از سوالات با حوزه امتحانی شهر دهدشت اعلام کردند.
همزمان با سراسر کشور ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 باید راس ساعت 8 صبح در سه حوزه یاسوج، گچساران و دهدشت برگزار می‌شد.
2 هزار و 724 نفر در یاسوج، یک هزار و 312 نفر در دهدشت 651 نفر در گچساران در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی شرکت کرده‌اند.

منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1397/12/18 00:55
  +0

  -0
پاسخ
جابه‌جایی سووالات دهدشت و یاسوج سبب بی‌نظمی در آزمون استخدامی ادارات شد / تهرانی‌ها لیبل‌ها را اشتباه نصب کرده بود/ آزمون در دهدشت، یاسوج و گچساران برگزار شد
۰

جابه جایی کیسه سووالات دهدشت و یاسوج سبب بی نظمی در برگزاری ششمین آزمون استخدامی ادارات دولتی کهگیلویه و بویراحمد شد.
صبح امروز جمعه 17 اسفندماه 97) آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت برگزار شد.
بنا بر این گزارش، 4687 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون شدند که در شهرستانهای بویراحمد و دنا 2724 نفر( محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
قر ار بود که این آزمون رأس ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های محل آزمون برگزار شود که به دلیل اشکالی که در ادامه توضیح داده می شود، در برخی از حوزه‌ها با تأخیر برگزار شد.
«این آزمون در شهر یاسوج قرار شد در دانشکده‌های کشاورزی، علوم پایه و دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج برگزار شود که با کمی تاخیر در یاسوج برگزار و در دهدشت برگزار نشد.
بعد از تأخیر به وجود آمده یکی از داوطلبان شرکت‌کننده در این آزمون اعلام کردند که آزمون برگزار نشد و برخی دیگر از داوطلبان نیز عنوان کردند که سوالات آزمون شهر‌های دهدشت و یاسوج با هم جابه جا شدند و عده ای دیگر از آن‌ها نیز از توهین مسئولان برگزاری آزمون به آنها گلایه‌مند بودند.»
نماینده سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن تایید بی‌نظمی و بی‌برنامه‌ای در برگزاری آزمون، گفت: ما مسئول برگزاری آزمون نیستیم فقط محل‌های آزمون را در اختیار جهاد دانشگاهی قرار دادیم.
وی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از تهران سوالات آزمون شهر‌های یاسوج و دهدشت با هم جا‌به‌جا شده بود.
سید محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید که همه کارها طبق برنامه پیش می‌رفت تا اینکه بر اساس اشتباهی که در تهران انجام گرفت، بر روی کیسه سووالات یاسوج لیبل دهدشت زده شده بود و بر روی کیسه سووالات دهدشت نیز لیبل یاسوج زده بودند که متأسفانه سووالات دهدشت و یاسوج با هم جابه جا شدند.
وی با بیان اینکه همه سووالات همزمان با سراسر کشور در یک ساعت خاص پلمپ شان باز می شود، گفت: وقتی متوجه این جابه جایی شدیم در سریعترین زمان سوالات را به حوزه ها برگرداندیم و کار انتقال انجام گرفت و ما با شورای تأمین و مسوولان امر هماهنگی لازم را انجام دادیم که در جریان باشند. و اعلام کردیم که آزمون با کمی تأخیر برگزار می شود.
کاظمی بیدک توضیح داد که در یاسوج این کار به خوبی مدیریت کردیم و بنده و نماینده سازمان جهاد دانشگاهی در بین متقاضیان حضور پیدا کردیم و برای آنها توضیح دادیم و آزمون در یاسوج با کمی تأخیر برگزار شد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متأسفانه برخی با زدن حرف‌های بی نظمی ایجاد کردند که الحمدالله در یاسوج مدیریت شد و آزمون برگزار گردید.
کاظمی بیدک گفت: تأخیر در برگزاری آزمون، سبب شد تا حرف های بی اساس رونق بگیرد و حواشی ایجاد شود و به برخی حرف ها دامن بزنند. نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور در استان حضور دارند و در جریان تمام مسائل هستند.
وی گفت: ما طبق قانون باید در زمان خاصی که اعلام کردند، پلمپ کیسه سووالات را باز کنیم و وقتی صبح روز جمعه کیسه سوالات را باز کردیم، متوجه این جابه جایی شدیم و در سریعترین زمان صورت جلسه کردیم و سوالات را به یاسوج و دهدشت مجدداً انتقال دادیم.
سید محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با رد این حرف که سووالات لو رفت، گفت: سووالات لو نرفت، بلکه این جابه جایی این اشکال را به وجود آورد و نهایتا آزمون در هر سه حوزه دهدشت، یاسوج و گچساران برگزار شد.
یکی از شرکت کنندگان این آزمون می‌گوید: این آزمون قرار بود راس ساعت 9 برگزار شود، اما تا ساعت۹:۳۰ دقیقه شرکت‌کنندگان منتظر سوالات بودند و خبری از توزیع سوالات نشد.
وی بیان کرد: بعد از دقایقی از بلند گو اعلام کردند که آزمون نیم ساعت با تاخیر شروع می‌شود که این موضوع موجب شک و شبهه در نحوه برگزاری آزمون و شروع اعتراض‌ها شد و برخی شرکت کنندگان حرف‌های می‌زدند.
این خانم شرکت کننده در آزمون ابراز داشت: بعد از این ماجرا مسئولان برگزاری ازمون اعلام کردند سوالات آزمون یاس

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*