اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276287
تاریخ انتشار: 1397/12/23 08:43
رئیس راهداری و حمل نقل جاده ی هندیجان خبرداد:
حجت الله ابوعلی: باتوجه به شرایط آب و هوائی مناسب و بارندگی که در زمستان داشتیم پیش بینی می گردد حجم ترافیکی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

عصرجهان- حجت الله ابوعلی رئیس راهداری و حمل نقل جاده ی هندیجان در این باره اظهارداشت:در راستای تکمیل کریدور جنوب خوزستان قطعه هندیجان به ماهشهر و نزدیک شدن به ایام نوروز تکمیل،  و زیربار ترافیک قرارخواهد گرفت.


 وی افزود: باتوجه به کل مسیر۷۲کیلومتری جاده هندیجان ماهشهر ۲۰کیلومترباقی مانده آسفالت  که۱۸کیلومترجز حوزه استحفاظی راهداری حمل و نقل جاده ی ماهشهر۲ کیلومتر آن جزحوزه استحفاظی شهرستان هندیجان که باند جدید پل غرگانه و راه های طریفین آن بود که خوشبختانه با تکمیل و نصب هندریل و گاردریل پل مذکور و علائم ایمنی به بهره برداری خواهد رسید.
ابوعلی با اشاره به حوزه استحفاظی جاده هندیجان ادامه داد: جهت افزایش جاده ایمنی فوق الذکر و رفع نقطه سانحه خیز سه راهی روستای دهملا و تقاطع سویره به ماهشهر باهمکاری سازمان برق شهرستان هندیجان اقدام به نصب برج نوری شد و انشاالله در ایام نوروز این طرح افتتاح و به بهره برداری خواهدرسید.
رئیس راهداری و حمل نقل جاده هندیجان گفت :خوشبختانه جاده هندیجان دیلم به استان بوشهر در سال گذشته به طور کامل چهارخطه گردید و لیکن جهت ترمیم بهسازی روکش آسفالت باند قدیم برآورده های لازم صورت گرفته و در سال ۹۸ نسبت به انجام روکش آسفالت جدید آن اقدام خواهدشد
ابوعلی درپایان عنوان داشت :باتوجه به شرایط آب و هوائی مناسب و بارندگی که در زمستان داشتیم پیش بینی می گردد حجم ترافیکی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان ۱۵درصد افزایش پیدا خواهدکرد.
خبرنگار/ ناصرحکیمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*