اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276294
تاریخ انتشار: 1397/12/25 22:34
عبدالله موسوی صالحی از اهواز، عباس ناصری سرقلی، ساسان اسماعیل وند و وحید شهپری از ایذه، محمد دریانوش از بهبهان ، خدیجه قائمی ،نورالله عباسپور و منصور شعبانی از هندیجان شاعران برگزیده در این جشنواره بودند

عصرجهان-نخستین جشنواره منطقه ای شعر محلی تش دل، به میزبانی هندیجان با حضور استان‌های خوزستان و بوشهر، در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان دراین باره اظهار اظهارداشت: جشنواره منطقه ای شعر محلی تش دل به حمایت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با هدف شناسایی شاعران محلی سرا، آشنایی با گویش های مختلف رایج در منطقه و تبیین زیبایی های نهفته در رسوم و آداب شهرهای جنوب کشور برگزار گردید.
مسعود میرزاپور افزود: یکصد و سی اثر از ۴۲ شاعر و ۱۵ شهرستان به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری شد.
دبیر نخستین جشنواره شعر محلی ته دل ادامه داد: از ۲۵ شاعر جهت خوانش در اختتامیه این جشنواره دعوت به عمل آمد که از این تعداد ۸ اثر به تشخیص هیات داوران برگزیده و از شایسته تجلیل شد.
 میرزاپور با ابراز خرسندی از استقبالی که از این جشنواره صورت گرفت عنوان کرد: رضایت شهروندان و شاعران از این رویداد فرهنگی مهمترین دستاورد این جشنواره بود.
وی ضمن تقدیر از همه هنرمندانی که در برپایی این جشنواره سهم داشتند؛ اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی هندیجان در این برنامه را از بخش های قابل توجه و جذاب جشنواره خواند و رونق جشنواره ها را از عوامل توسعه فرهنگی در مناطق برشمرد.
 گفتنی است شاعران برگزیده در این جشنواره؛ عبدالله موسوی صالحی از اهواز، عباس ناصری سرقلی، ساسان اسماعیل وند و وحید شهپری از ایذه، محمد دریانوش از بهبهان ، خدیجه قائمی ،نورالله عباسپور و منصور شعبانی از هندیجان در آیین اختتامیه حضور یافتند، با هدایای نقدی و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*