اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276295
تاریخ انتشار: 1397/12/25 23:35
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از دستگیری ۶نفر از عاملان نزاع و تیراندازی غیرمجاز که عصر روز گذشته در بخش تشان بهبهان رخ داده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرهنگ "رضا پاپی" در جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری به صورت مسلحانه در بخش تشان این شهرستان، بلافاصله نیروهای پلیس به محل اعزام شده و ضمن مهار درگیری, تحقیقات لازم پیرامون آن نزاع را بعمل آوردند.
وی اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد عده ای از اهالی دو روستا به دلیل اختلافات ملکی اقدام به منازعه و تیراندازی نموده اند که در اثر آن ۳نفر جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه با اقدام بموقع پلیس ضمن مهار نزاع ۶نفر از عاملین نزاع دستگیر شده است تصریح کرد:دستگیری سایر منازعین با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار می باشد.
سرهنگ پاپی با اشاره به اینکه این فرماندهی سریعا با تشکیل جلسه شورای تامین و دعوت از بزرگان و ریش سفیدان هر دو طرف منازعه و ارشاد آنان به خویشتن داری و تبعیت از قانون از ادامه نزاع پیشگیری کرده و با گشت زنی مستمر و استقرار نیروهای انتظامی در بخش تشان بحمدلله توانسته ایم نظم و امنیت را به منطقه برگردانیم و هم اینک آرامش در بخش تشان حاکم است،  اذعان داشت: اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق خبرگزاری پلیس اعلام خواهد شد.

م/کانال خبری پلیس

برچسب ها:
بهبهان ؛ بخش تشان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*