اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276302
تاریخ انتشار: 1397/12/25 23:43
اردوی جهادی قرارگاه امام رضا(ع) از 23 اسفندماه تا سوم فرودین 98 در مناطق محروم شهرستان چرام در حوزه عمرانی، فرهنگی و کارآفرینی، سوم تا هشتم فرودین 98 در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و از 10 تا 15 فرودین‌ماه در بخش ممبی شهرستان بهمئی در حوزه‌ درمانی فعالیت می‌کنند.

عصرجهان-قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان کهگیلویه وبویراحمد از تاریخ ۲۳اسفند ۱۳۹۷ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری اردوی جهادی (عمرانی، فرهنگی،درمانی، اشتغال زایی) نموده است.


قرارگاه جهادی امام رضا(ع) طبق روال گذشته، امسال در استان کهگیلویه در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال‌زایی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی اردوی جهادی برگزار می نماید.
این قرارگاه جهادی که از سال ۱۳۹۳ اقدام به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور کرده است.
اردوی جهادی «قرارگاه امام رضا(ع)» از ۲۳ اسفندماه۱۳۹۷ تا ۳ فروردین ۱۳۹۸ در مناطق محروم شهرستان چرام استان کهگیلویه وبویراحمد، اردوی جهادی عمرانی و فرهنگی و کارآفرینی برگزار می‌ نماید. و از تاریخ ۳ فروردین تا ۸ فروردین۱۳۹۸ در شهرستان بویراحمد بخش لوداب و از تاریخ ۱۰ فروردین تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ اردوی درمانی در شهرستان بهمئی بخش ممبی برگزارمی نماید.
شایان ذکر است «محمدباقر قالیباف» شهردار اسبق تهران روز شنبه از فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در روستای دهنو اسلام‌آباد بخش سرفاریاب شهرستان چرام بازدید کرد.

سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، محمدباقر قالیباف را همراهی کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*