اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276324
تاریخ انتشار: 1397/12/28 14:14
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان هندیجان خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب هندیجان: مخاطب ما افرادی هستند که از رهگذر این حوادث و خدشه‌دار کردن نظم عمومی به فکر منفعت‌طلبی خود هستند و با ایجاد مزاحمت‌های گوناگون در ابعاد مختلف مردم را با مشکل مواجه می‌کنند. افرادی که با ساخت و قاچاق مواد محترقه غیرمجاز قصد سودجوئی داشته و با کشاندن جوانان به اماکن مختلف زمینه‌ساز حوادث در سطح شهر می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از هندیجان، کریمی دادستان عمومي و انقلاب شهرستان هندیجان  اظهار کرد: ما مخالف شادی و نشاط اجتماعی در بین مردم نیستیم اما هر جا ردپایی از ایجاد اخلال در نظم عمومی مشاهده شود هیچ مسامحه‌ای از طرف دستگاه قضا صورت نمی‌گیرد و نسبت به دستگیری و تعقیب این افراد اقدام خواهد شد.

کریمی درادامه افزود: مردم خواهان ایجاد نظم، امنیت روانی و امنیت اجتماعی از دستگاه قضا هستند واگر این امنیت خدشه‌دار شود هیچ توسعه و پیشرفتی را شاهد نخواهیم بود و برهمین اساس دستگاه قضایی نیز با ورود هوشمندانه و عالمانه نسبت به ایجاد امنیت اجتماعی، روانی، اقتصادی و مردم با هرگونه اخلال مبارزه قاطع خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان ادامه داد: مخاطب ما افرادی هستند که از رهگذر این حوادث و خدشه‌دار کردن نظم عمومی به فکر منفعت‌طلبی خود هستند و با ایجاد مزاحمت‌های گوناگون در ابعاد مختلف مردم را با مشکل مواجه می‌کنند. افرادی که با ساخت و قاچاق مواد محترقه غیرمجاز قصد سودجوئی داشته و با کشاندن جوانان به اماکن مختلف زمینه‌ساز حوادث در سطح شهر می‌شوند

وی تقویت حوزه آموزش را نیز در این خصوص مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه آموزش و پیشگیری نیز باید دستگاه‌های مرتبط فعالانه وارد شده و در راستای ارتقای سطح اطلاعات و آموزش اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان رسانه‌ها  را از نهادهای تاثیرگذار در این عرصه دانست و خاطرنشان کرد: نیاز است تا رسانه‌ها با اقدام به آموزش‌های تکنیکی و تبلیغات گسترده در این حوزه مردم را نسبت به آثار و تبعات اینگونه اقدامات آگاه کرده و در کنار آن تقویت همکاری‌های آموزشی  صورت گیرد.

کریمی از فعالیت و ورود بسیج و نيروي انتظامي با هماهنگي دستگاه قضابه این حوزه نیز خاطرنشان کرد:تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت نيروي انتظامي و  بسیج مکان‌های پرخطر به ویژه در حاشیه شهرستان و مناطق کمتربرخوردار نسبت به کاهش این حوادث در چهارشنبه آخر سال بعمل آوريم.

ايشان در پايان نقش خانواده ها را در توجيه جوانان نسبت به عواقب اقدامات مخاطره آميز در چهارشنبه آخر سال مهم ارزيابي كرد وممکن است افرادی که مبادرت به این کارمی کنندتاپایان تعطیلات دربازداشت بسرببرند .

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*