اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276413
تاریخ انتشار: 1398/01/08 15:20
عدل هاشمی پور: من که میدانم چکار کردید آقای سعید کیا ولی چون شما نیروی ارزشی هستی احترامت را دارم

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از شهرستان لنده، در آیین تجلیل از دانشجویان اردوهای جهادی لنده عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از روند چگونگی کار عمران و آبادی لنده توسط بنیاد مستضعفان مجری محرومیت زدایی در طرح پایلوت اقتصادی این شهرستان انتقادات تندی را عنوان کرد.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در ابتدای سخن دانشگاه را مبدا تحول هر جامعه عنوان و با اشاره به روند کند ساخت ساختمان این دانشگاه گفت؛ دانشگاه با خرد جمعی ساخته میشود و در این راستا باید همه دست به دست هم دهیم تا فضای تحصیل دانشجویان این منطقه ساخته شود.

هاشمی پور در این برنامه ضمن لزوم تشویق جهادگران و ایجاد انگیزه در آنان گفت: بسیاری از نارسایی ها و مشکلات موجود به دلیل کم رنگ شدن روحیه جهادی و مدیریت انقلابی است که با ایجاد انگیزه و تشکر از اقدامات تشکلات دانشجویی امکان پذیر است.

 

وی در بخشی از سخنان امروز خود اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در دیگر مناطق کشور کرد و با انتقادات تندی خطاب به رییس بنیاد مستضعقان گفت؛ من که میدانم چکار کردید آقای سعید کیا ولی چون شما نیروی ارزشی هستی احترامت را دارم.

ایشان در این نشست خطاب به فرماندار لنده گفت؛ نماینده دولت در شهرستان هستید از رئیس بنیاد مستضعفان مطالباتی که خواست اصلی شهرستان است را بخواهید و اگر ایشان در تحقق آنان کوتاهی کرد موضوع را به دفتر مقام معظم رهبری برسانید.

عدل هاشمی گفت؛ اقدامات بنیاد مستضعفان شایسته تقدیر است و با توجه به سابقه این نهاد انقلابی و اقدامات ارزشمندش در سایر استانها، انتظار میرود در شهرستان لنده نیز کارهای اساسی صورت بگیرد.نه اینکه با به سفید کاری چند مدرسه و مسجد بسنده شود.

این نماینده مجلس در پایان سخنان خود در جمع دانشجویان لنده ای گفت؛ نباید اجازه داده شود بنیاد مستضعفان از شهرستان لنده قِسِر در برود. باید از این فرصت فراهم شده نهایت بهره برده شود.

گفتنی است طی یکسال گذشته با حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بازوی اجرایی این نهاد انقلابی خدماتی از جمله شروع احداث مدرسه دو طبقه ۲۹ اتاقه در مرکز شهر لنده، در دستور کار قرار دادن احداث بیش از ۶۰ کلاس درس شهری و روستایی ، خرید ده میلیارد ریال تجهیزات برای ۵۵ مدرسه لنده، تکمیل مدرسه دم تنگ لنده و شهرک فجر، نوسازی و تجهیز تمامی مساجد روستاهای بزرگ، نوسازی و تعمیر ۵۵ مدرسه در شهر و روستا بهمراه تهیه البسه و ملزومات برای تمامی دانش آموزان روستاها و تجلیل از دانش آموزان برتر و همچنین تصویب بیمارستان لنده و در دستور کار قرار گرفتن پل وحدت در منطقه موگرمون می توان نام برد.

گفتنی است این نهاد همچنین در راستای توسعه بخش کشاورزی شهرستان لنده و حمایت از باغداران خدماتی از جمله توزیع بیش از یکصد هزار درخت مرکبات و اعزام کشاورزان در دونوبت به استان فارس جهت بازدید میدانی و آشنایی با آخرین دانستینهای روز باغداری را در کارنامه یک ساله خود در لنده دارد.

بنیاد همچنین هر دو ماه یکبار با توزیع بسته های غذایی از ۳۴۵ مادر باردار و شیرده حمایت میکند.

بنیاد مستضعفان از اسفند ۹۶ کار خود در شهرستان را آغاز و از قرار معلوم به مدت ۵ سال در این منطقه برنامه محرومیت زدایی خواهد داشت.

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*