اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276438
تاریخ انتشار: 1398/01/10 21:37
در دیدار عدل هاشمی پور با جمعی از نیروهای اصولگرا بهمئی عنوان شد؛
یکی هم حاضر نشد اسم بنده را به عنوان یک چهره اصولگرا در جامعه مطرح کند و غیر از خدا هیچ پناهگاهی تا الان نداشتم و در مقابل همه ایستاده ام.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با جمعی از نیروهای اصولگرا منتقد در روستای کت از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی دیدار کردند
بنا به همین گزارش پس از استماع نقطه نظرات اسماعیل یزدان دوست بخشدار اسبق بهمئی گرمسیری و آسیب شناسی جریان حامی نماینده توسط سید عبدالصالح صمدی نسب رئیس اسبق اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و همچنین معاون سابق پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  عدل هاشمی پور طی سخنانی اظهار داشتند: کشور ما از حیث امنیتی و دفاعی از تمام ادوار گذشته بهتر است و هیچ مشکل و نگرانی نداریم.
هاشمی افزود :دولت در بخش اقتصادی متأسفانه درست مدیریت نکرده است که این به مجلس هم برمی‌گردد چرا که وزرایی که انتخاب می شوند باید کارآمد و انقلابی باشند که متاسفانه بعضی از این وزرا اینگونه نیستند.
وی ادامه داد : یکی از وزیران کارآمد وزیر نفت است که توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وی خارج از اعتبارات استانی و ملی پول بگیریم.
هاشمی گفت : سه سال است در مسیری حرکت می‌کنیم که دغدغه مقام معظم رهبری است و آن بحث اقتصاد مقاومتی است.
پول گرفتم و دادم اما کسی حاضر نشد اسم مرا بیاورد


وی خطاب به نخبگان سیاسی بهمئی گفت : مطمئناً شماها در این مورد می توانید سرتان را بالا بگیرید که اگر خودتان را هزینه‌ای بنده ی حقیر کردید و به من اعتماد کردید توانستم به قول ها و وعده های خود عمل کنم. ۹ میلیارد تومان در ۶ ماه گذشته پول وارد بیمارستان شده است که اینها همینطور الکی نیامده است.۷ میلیارد تومان پول برای ۲۳ جاده روستایی از زنگنه پول گرفتیم، نزدیک به ۵ تا ۶ میلیارد برای ۹ خیابان لیکک از وزیر نفت گرفتیم و یکی هم حاضر نشد اسم بنده را به عنوان یک چهره اصولگرا در جامعه مطرح کند و غیر از خدا هیچ پناهگاهی تا الان نداشتم و در مقابل همه ایستاده ام.
وی در تشریح عملکرد خود گفت : ۳ میلیارد برای محوطه سازی بیمارستان لیکک ۹ و نیم میلیارد تومان فقط برای چمن مصنوعی و ورزش لیکک ۶ میلیارد برای جاده جایزان به لیکک،۴ و نیم میلیارد برای جاده گنبد بردی و ابوالفارس به رامهرمز که این ها را از  وزارت نفت گرفتیم. یک و نیم میلیارد پول برای اولین بار به شهرداری لیکک فقط بابت عوارض واریز شده و یک نفر از شهرداری و شورای شهر لیکک حاضر نشد اسمی از بنده ببرد.
هاشمی افزود : هر مسئولی الان همراه خانواده خود به تفریح رفته است، خدا از من نگذرد اگر در طول این سه سال یک ساعت با خانواده ام برای تفریح جایی رفته باشم و همیشه در بین مردم هستم.
وی گفت : تفکری در استان ما وجود دارد که کسی توجهی به کار عام‌المنفعه ندارد و کار اساسی و زیربنایی نیست.
از وزیر نفت اعتبار می گیریم ، فرماندار می گوید صدقه نمی خواهیم!
نماینده مجلس بیان کرد : بعد از رایزنی ها و زحمات زیادی که انجام دادیم و توانستیم ۱۰ هزار کنتور گاز برای حوزه دیشموک به مبلغ ۴ میلیارد تومان بگیریم فرماندار حوزه ی انتخابیه ی من در موگرمون برای اینکه کار بنده را کمرنگ کنند گفت ما کنترل صدقه سری آقای زنگنه را نمی‌خواهیم در صورتی که اعتبار شهرستان لنده در سال ۳ میلیارد تومان بوده است. ۳ سال واقعاً من را بی کس کش کردند و تنها ماندم و هیچ زمان از مواضعم برنگشتم.
 وی در مورد برخورد خود با سید علی محمد بزرگواری گفت: من و آقای بزرگواری با هم برادر هستیم و همیشه از تفکر، خدمات و بزرگی و منش و برخورد و روحیه اقتدارگرایی وی استفاده کردم و در همین مدت به وی گفتم هر تصمیمی که بخواهی بگیری من آماده ام، خودش هم می داند که بنده تشنه القاب و عناوین نیستم.
هاشمی پور بیان کرد: هر گرایش و هر رشته را بنده با آن دست و پنجه نرم کردم .در این ده روز بینی وبین الله فقط ۳ دقیقه توانستم مادرم را ببینم.ان شاءالله که این نامگذاری سال به گفته مقام معظم رهبری مسئولین دست به دست هم دهیم تا از این پیچ خطرناک به سلامت عبور کنیم.


 وی در بحث شهرستان بهمئی گفت:  در شهرستان به دنبال پروژه های جدید نیستم و پروژه های تعریف شده را پیگیری و ادامه خواهیم داد.
هاشمی گفت: دلیل کم بودن ارتباطات با شما عزیزان این بوده که وقت خود را صرف کارهای زیربنایی و عامل المنفعه کرده و زمانبر بود و از این به بعد سعی می‌کنم با تمام وجودم در اختیار شما باشم و از مشورت‌ها و تفکرات شما استفاده کنم.
 وی در بحث نداشتن مشاور برای انجام کارهای خود گفت: اگر منتظر مشاور بودم مطمئن باشید هیچ کدام از این کارها انجام نمی گرفت چرا که آدم‌ها این قدر به هم حساس اند که نمی شود با آنها کار کرد.



کانال تلگرام عصر جهان


لیکک
|
Iran
|
1398/01/11 05:23
  +0

  -0
پاسخ
واقعا که ح ی ل ه گ ر قهاری هستی
یجوری حرف میزنه که انگاری کسی نمیداند دارد چکار میکند
بدبخت تمام اینها که زیر دستت نشسته بودیم سرمان زیر گوش همدیر بود و میگفتیم نگاه کن چشم در چشم د ر و غ میگه
لیکک
|
Iran
|
1398/01/12 10:34
  +0

  -0
پاسخ
یک د ر و غ گ و ی مکاری بیش نیست
علی
|
Iran
|
1398/01/12 10:35
  +0

  -0
پاسخ
م گ س ا ن دور شیرینی
حاج سردار
|
Iran
|
1398/01/13 00:48
  +1

  -0
پاسخ
......................... منکری که نکرد و مسکری که نخورد


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*