اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276523
تاریخ انتشار: 1398/01/20 00:24
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:
دردیدار نوروزی رئیس کل دادگستری استان با کارکنان دادسرا، دادگاههای عمومی و انقلاب و کارکنان دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد : در پرونده هایی که افراد ذی نفوذ و صاحب قدرتند،قلمتان را خشک بگیرید.

عصرجهان-حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل این دادگستری در دیدار نوروزی با قضات و کارکنان شروع سال جدید را با اولین سال آغاز گام دوم انقلاب در آستانه ی ماه مبارک شعبان را سرآغازی خوب بیان نمود و اظهار داشت: ولایت مداری در کلام امام معصوم در ماه شعبان به خوبی ذکر شده است .
وی افزود: ولایت مانند کشتی است که در اقیانوس پرتلاطمی در حال حرکت است هر کسی که سوار بر این کشتی شد اهل نجات است و شخصی که عقب ماند و نتوانست اهل بیت را همراهی کند به دریای هلاکت غرق خواهد شد و هر که جلوتر از این کشتی حرکت کند بیچاره است و کسی که عقب ماند باطل است و هر فردی همراه آن باشد پیروز و اهل نجات است.


مقام ارشد قضایی استان از تلاش های شبانه روزی کارکنان دادگستری در احقاق حق و رسیدگی به تظلمات تشکر نمود و اظهار کرد: چهل سال از انقلاب را به همه ی فراز و نشیب های آن و تمامی دست اندازی هایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای مان ایجاد کردند پشت سر نهادیم .
مردم در حمایت ازاین نظام مانند کوه ایستادگی کردند و باعث شد که نظام محکم و استوار در مسیرش بماند و امروزه دشمنان این نظام تصمیم گرفتند که با جمهوری اسلامی ایران بسازند.
مزارعی در ادامه گفت: امروزه گام دوم انقلاب را باید مدیران و مسئولین، در راه خدمت به مردم که پای ثابت انقلاب هستند، چون سال1357 بردارند و در ارائه این خدمت کسانی که قلم بدستند گام های محکمتر و بهتری بردارند و حرکت و تحول ایجاد کنیم.
رئیس شورای قضایی استان در ادامه ضمن تشکر از حضرت ایت الله آملی لاریجانی رئیس قبلی قوه قضائیه ،با اظهار اینکه؛ قوه ی قضائیه سرمایه ای برای نظام است تصریح کرد: پس از انتصاب حضرت آیت الله رئیسی به ریاست معزز قوه ی قضائیه ، ایشان نگاهی عمیق به حل مسائل و مشکلات این قوه دارند و با رویکردی جهادی و انقلابی که مشهود است، با حرکت رو به جلو و نگاه انقلابی تمام توان خود را در ارائه خدمت به مردم در دستگاه قضایی بکار بسته اند .
وی افزود: مدیران در این قوه باید مدیرانی تحول گرا و انقلابی باشند، با این نگاه انقلابی و عملکرد جهادی در قوه ی قضائیه،دشمنان بدنبال این موضوع هستند که مردم را از انقلاب و دستگاه های حاکمیتی ناامید نمایند چون به این نتیجه رسیده اند که این قوه اهل تساهل و تسامح نیست و با نگاهی انقلابی و حرکتی پرشتاب مشغول خدمتگزاری است.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه این دیدار توصیه هایی هم به همکاران نمود و گفت: برخورد انقلابی با مفاسد ،خصوصاً مفاسد اقتصادی که مال ،جان ، عِرض و حتی ناموس جامعه را هدف گرفته اند و مردم را از داشتن شغل و نان خوردن می اندازند، نباید قلم قاضی در برخورد با این پدیده بلرزد.
وقتی مردم دیدند قوه ی قضائیه در برخورد با جرمی یا موضوعی ورود می کند مردم ، سپر دستگاه قضایی خواهند شد.
مزارعی افزود: نباید در راستای تکریم مردم با مجرم برخورد نکنیم،نه، این طورنیست؟ بلکه هم برخورد می شود و هم حقوق شهروندی متهم را رعایت می کنیم.
در مقابل افراد زور مدار کوتاه نیایید همه خواستار برخورد انقلابی با مفاسد هستیم ، انقلابی گری به معنای بی عدالتی نیست.برای همه ی اقشار جامعه قانون را اجراء کنید.
وی تصریح کرد : در پرونده هایی که افراد ذی نفوذ و صاحب قدرتند،قلمتان را خشک بگیرید.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: در ابتدای شروع گام دوم انقلاب ، در ارائه خدمت در وقت و هم برخورد با کسانی که به امنیت مردم،مال ،ارزو حقوق بیت المال و مستضعفین تجاوز می کنند کوتاه نیاییدو اگر کوتاه بیایید هم به خودتان ظلم کرده اید و هم به مردم و در آخرت هم باید در پیشگاه خداوند باید جواب دهید.
لازم به ذکر است مسئولان قضایی و کارکنان به وقت اذان ،در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت نمودند/سایت دادگستری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*