اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276533
تاریخ انتشار: 1397/12/26 23:21
در مراجعات مردمی هفتگی شهرداری مسجدسلیمان، موضوعات و درخواست های مردمی در این جلسات مطرح می شود و شهردار با همفکری معاونین و مسئولین واحدهای اجرایی و اهتمام ویژه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکنون گامهای موثری را برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  با توجه به اهمیت برقراری ارتباط دو سویه بین شهروندان و شهردار مسجدسلیمان که موضوع مورد تاکید شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان می باشد صبح امروز  ۲۶ اسفندماه جلسه ملاقات مردمی شهروندان مسجدسلیمان با شهام سلیمانی شهردار ، معاونین و مدیران شهرداری در محل دفتر شهردار شهرستان برگزار شد.

در این جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار مسجدسلیمان,شهام سلیمانی با بیان اینکه شنیدن صدای مطالبه گران حقیقی اساس کار شهرداری و شورای اسلامی شهر است گفت: هدف اصلی از برگزاری جلسات ملاقات مردمی تلاش برای حل مشکلات و رفع نگرانیهای شهروندان در امورات  و همچنین خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر در حوزه های مختلف شهری است .
وی افزود:متاسفانه برخی افراد با یدک کشیدن اسم مطالبه گری و با توهین در فضای حقیقی و مجازی, حرکت اجتماعی و فرهنگی این عزیزان را خدشه دار می نمایند.
وی با اعلام رضایت مندی از برگزاری جلسات متعدد مراجعات مردمی در یکسال اخیر اظهار داشت: ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار ضمن تکریم ارباب رجوع و شنیدن مشکلات مردم از زبان خودشان زمینه مناسب برای تعامل و همکاری مجموعه شهرداری و همچنین اولویت بندی برای رسیدگی به مسائل  و مشکلات را در پی خواهد داشت.

شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: بر همین اساس طبق درخواست شهروندان و برنامه عمرانی شهرداری در خصوص روکش آسفالت معابر و برخی محلات، هم اکنون در فاز اول این عملیات تاکنون تعدادی از خیابانها و مناطق سطح شهر طی روزهای گذشته لکه گیری و روکش آسفالت شده است.
شایان ذکر است در مراجعات مردمی هفتگی شهرداری مسجدسلیمان، موضوعات و درخواست های مردمی در این جلسات مطرح می شود و شهردار با همفکری معاونین و مسئولین واحدهای اجرایی و اهتمام ویژه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکنون گامهای موثری را برداشته است.

خبرنگار/پرویز دیوید خسروی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*