اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276549
تاریخ انتشار: 1398/01/21 14:12
گروه ٥٠ نفره امداد و نجات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در راستای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده غرب کشور به این مناطق اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از NIOC، گروه ٥٠ نفره امداد و نجات متشکل از کارکنان بسيجي شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق به دستور رامین حاتمي، مديرعامل اين شركت و به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) ستاد تهران و پایگاه مقاومت شركت های تابعه، به منظور کمک و امدادرسانی و توزیع بسته های غذایی و اقلام ضروري به اهالی روستاهای مجاور تاسیسات منطقه سرکان و مالکوه از توابع شهرستان پل دختر استان لرستان اعزام شدند.

با توجه به مسدود بودن راه هاي مواصلاتی 6 روستا از توابع شهرستان پلدختر، با تاكيد و پشتيباني مديرعامل و همت كاركنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و همچنين گروه هاي جهادي حاضر در منطقه ظرف مدت 72 ساعت كار مداوم ، جاده شوسه جدید ورود به اين روستاها به طول 13 کیلومتر احداث و بازگشايي شد.

كمك هاي غير نقدي همكاران نیز شامل بسته هاي غذايي به ميزان 15 تن پس از انتقال به منطقه سركان از مسيرهاي صعب العبور به وسيله خودروهاي متناسب با شرايط كوهستاني در اختيار اهالي روستاهاي منطقه قرار گرفت.

منطقه عملياتي سركان از مناطق عملياتي شركت نفت مناطق مركزي ايران تحت پوشش شركت بهره برداري نفت و گاز غرب به عنوان پایگاه جهادی جهت استقرار نيروهاي اعزامي اين شركت و نیروهای سپاه پاسداران استان قم برای کمک رسانی به دیگر روستاهاي اطراف درآمده است.

بر اساس این گزارش، تیم اعزامي، با هماهنگی نيروهاي حاضر در منطقه خصوصاً سپاه پاسداران استان لرستان همچنان آماده خدمت رسانی به هموطنان سیل زده ساكن این روستاها است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*