اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276551
تاریخ انتشار: 1398/01/21 14:19
رئیس جمهوری:
رئیس جمهوری گفت: امروز در بسیاری از محصولات از جمله بنزین به خودکفایی رسیده‌ایم و در برداشت از منابع مشترک گاز و نفت از همسایگان خود پیشی گرفتیم و اقتصاد ایران باوجود تحریم ها می‌چرخد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، 20 فروردین‌ماه) در آیین سالروز ملی فناوری هسته‌ای و رونمایی از 114 دستاورد جدید دانشمندان ایرانی در صنعت هسته‌ای با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، گفت: شما امروز با تحریم خود چه هدفی را دنبال می‌کنید؟ اگر مدعی هستید که با تحریم می‌توانید مانع پیشرفت و توسعه فناوری هسته‌ای ملت ایران باشید سخت در اشتباه هستید.

وی با اشاره به افتتاح 114 دستاورد جدید در عرصه فناوری و دانش هسته‌ای در سالروز ملی فناوری هسته‌ای افزود: افتتاح‌های امروز به روشنی به دشمنان ملت ایران می‌گوید شما نتوانستید و نخواهید توانست جلو پیشرفت ملت ایران را بگیرید.
رئیس جمهوری تصریح کرد: موقع اعمال تحریم علیه ملت ایران، اعلام کردید که در تابستان کار ایران تمام است. پس از آن زمان کریسمس و بعد 22 بهمن و سپس آغاز سال جدید را به عنوان پایان کار ایران اعلام کردید؛ بدانید که همیشه در خطا بودید و باز هم در خطا هستید، شما منافع ملت آمریکا و جهان را برای یک مشت صهیونیست، مورد معامله قرار دادید و این بزرگ‌ترین خطا و اشتباه‌تان است.

روحانی عنوان کرد: اقتصاد کشور در چند سال اخیر، مسیر درست را طی کرده است و اگر قبل از سال 92 حدود دو سوم از گندم مورد نیاز خود را از خارج وارد می‌کردیم، امروز خودکفا هستیم و برخلاف میل دشمنان، در بسیاری از محصولات از جمله بنزین نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و در برداشت از منابع مشترک گاز و نفت از همسایگان خود پیشی گرفتیم و اقتصاد کشور می‌چرخد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*