اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276552
تاریخ انتشار: 1398/01/21 14:17
با وجود ورود آب به هورالعظیم
جانشین مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با وجود ورود آب به تالاب هورالعظیم، دستگاه‌های حفاری مستقر در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی عملیاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از NIOC، فرزین کاوش با اشاره به این‌که با افزایش دبی آب خروجی سد کرخه بخشی از آب در مسیر به تالاب هورالعظیم هدایت شده است، افزود: دستگاه‌های حفاری ۲۸، ۳۷ و ۶۵ فتح در حال حفر چاه‌های توسعه‌ای هستند و اردوگاه مرکزی در منطقه نیز فعال است.

وی با بیان این‌که به دلیل پیشگیری از آسیب رسیدن به پل روی کانال کنترل ریزگردها در موقعیت منصوری، مسیر تردد به دستگاه حفاری ۸۹ فتح تغییر کرده است، گفت: در پی بارندگی‌های سیل آسای روزهای اخیر، آب ورودی به این کانال افزایش یافته و این اقدام برای حفظ ابنیه و همچنین ایمنی رفت و آمد انجام شده است.
جانشین مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری گفت: هم‌اکنون تردد به موقعیت دستگاه حفاری ۸۹ فتح از طریق مسیر فرعی موسوم به جاده آب و برق انجام و این دکل حفاری به طور ایمن در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی است.
کاوش با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای تعریف شده به منظور ارائه کار ایمن افزود: به دنبال افزایش روان آب‌ها در منطقه آب‌تیمور غربی فعالیت دستگاه ۶۲ فتح تا ایمن سازی محوطه دکل متوقف شد.
وی همچنین به استقرار افزون بر یکصد دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برای استحکام بخشی و تقویت سیل بندها اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط به درخواست این ستاد یک دستگاه بیل مکانیکی در منطقه زرگان استقرار یافت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*