اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2779
تاریخ انتشار: 1393/08/27 21:22
فرماندهی انتظامی امیدیه
سرهنگ محمد پرون گفت : زني به هويت (ك.خ) اهل يكي از استان هاي مركزي كشور اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در بخش ميانكوه شهرستان اميديه مي کند كه پس از شناسايي متهمه با هماهنگي مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

عصرجهان - سرهنگ محمد پرون ، فرمانده انتظامی در ارتباط تلفنی با خبرنگار امید نیوز اظهار داشت :  ماموران عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اميديه از تهيه و توزيع مواد مخدر در اين شهرستان مطلع شدند كه بلافاصله شناسايي متهم را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران کلانتری میانکوه با انجام تحقيقات گسترده متوجه شدند زني به هويت (ك.خ) اهل يكي از استان هاي مركزي كشور اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهر  مي کند كه پس از شناسايي متهمه با هماهنگي مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد. ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم 41 گرم مواد مخدر افيوني هروئين را كشف كردند.

گفتنی است سودگران مرگ با استفاده از شگردهای مختلفی سعی در پخش و گسترش مواد افیونی در این منطقه داشته اند که خوشبختانه با هوشیاری پلیس امیدیه این منطقه برای جولان این بزهکاران ناامن شده است.

شهر میانکوه از توابع شهرستان امیدیه و در 5 کیلومتری امیدیه قرار دارد .
منبع:امید نیوز



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*