اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2845
تاریخ انتشار: 1393/09/07 18:55
هوشمند صفایی
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: در حال حاضر دو هزار و 400 واحد صنعتی غیر فعال در شهرک های صنعتی استان خوزستان وجود دارد.

عصرجهان: هوشمند صفایی پنجشنبه اظهار داشت: اگر واحدهای صنعتی غیر فعال استان فعال شوند بالغ بر 45 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می شود و این در حالی است که  هم اکنون 420 واحد صنعتی فعال در استان وجود دارد.

وی بیان داشت: بسیاری از صاحبان واحدهای صنعتی که در حال حاضر غیر فعال هستند تسهیلاتی را از بانک ها  دریافت کرده اند اما کسب و کاری ، اشتغال و سرمایه گذاری به دنبال  نداشتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان افزود: باید مشکل واحدهای صنعتی غیر فعالی شناسایی شود و مشکل تسهیلات بانکی با نرخ بهره بالا که به کارفرمایان و سرمایه گذاران داده می شود نیز حل شود تا کارفرمایان اقدام به دریافت تسهیلات نموده و کسب و کاری را در استان راه اندازی کنند.

صفایی همچنین با اشاره به فعالیت تعاونی ها دراستان خوزستان بیان داشت: تعاونی های استان حدود 15 درصد در میزان صادرات استان نقش دارند ضمن  اینکه در حال حاضر در استان 12 هزار تعاونی وجود دارد که 20 درصد اشتغال استان  را تامین کرده اند.

وی افزود: سند توسعه بخش تعاونی تهیه شده است و نشان می دهد که در حال حاضر در چه بخشی هستیم و تا چند سال آینده در این بخش به کجا خواهیم رسید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان همچنین در ادامه تصریح کرد: طرحی با عنوان طرح تحول تعاونی پیش بینی شده است که برای این طرح هفت گام در نظر گرفته شده است  که در آن وضعیت تعاونی های استان آسیب شناسی می شوند و این طرح در حل مشکلات تعاونی های استان بسیار موثر است و به زودی اجرایی می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*