اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2850
تاریخ انتشار: 1393/09/07 19:51
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال نشسته
تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان از هفته چهارم لیگ برتر کشور برابر میهمانش شهرداری تبریز به پیروزی رسید.

اعصرجهان -ین دیدار در سالن دانشکده نفت آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر یک تیم پالایش نفت آبادان پایان یافت.

در گیم های نخست و دوم این بازی تیم پالایش نفت آبادان به ترتیب با نتیجه 25 بر 16 و 25 بر 19 به برتری رسید.

در گیم سوم تیم شهرداری تبریز با نتیجه 28 بر 26 بر میزبانش پالایش نفت آبادان چیره شد.

اما در گیم چهارم تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 25 بر 13 پیروز شد تا در پایان این دیدار با نتیجه سه بر یک پیروز شود.

علی عاشوری و محمدرضا دامغانی کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان که تا کنون سه بازی در لیگ برتر انجام داده است با سه امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.



سرمربی تیم والیبال نشسته صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی برابر تیم شهرداری تبریز گفت: شرایط ما در جدول نابسامان بود و برای فرار از قعر جدول نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم.   

'عبدالزهرا سیلاوی زاده ' در نشست خبری بعد از بازی تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز افزود: بازی برای هر دو تیم مهم بود زیرا کسب سه امتیاز باعث صعود تیم پیروز در جدول رده بندی می شد.

وی اظهار داشت: با استفاده از امتیاز میزبانی در این بازی پیروز شدیم هر چند که تیم شهرداری هم برای دست یافتن به سه امتیاز تلاش زیادی کرد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط نابسامانی که در جدول رده بندی داشتیم سه امتیاز این دیدار کمک زیادی به ما خواهد کرد تا از قعر جدول جدا شویم.

سیلاوی زاده افزود: مقابل تیمی به پیروزی رسیدیم که بازیکنانش نسبت به بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند اما از لحاظ انگیزه ما بهتر بودیم.



'علیرضا زنده گر' سرمربی تیم شهرداری تبریز در نشست خبری بعد از بازی این دو تیم گفت: پالایش نفت آبادان از لحاظ ساختار تیمی بهتر از ما بود و برای پیروزی انگیزه زیادی داشتند.

وی اظهار داشت: البته هدف ما برای کسب سه امتیاز این بازی بود اما حریف با بازی هماهنگی که انجام داد مانع رسیدن به هدفمان شد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: در چهار هفته ای که از رقابت های لیگ برتر گذشته هنوز به آن چیزی که انتظار داریم نرسیده ایم اما بازی به بازی شرایط بهتری بدست می آوریم.

زنده گر تصریح کرد: البته باید در نتیجه گیری عملکرد بهتری داشته باشیم تا خطر سقوط را احساس نکنیم.

تیم والیبال نشسته پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته چهارم لیگ برتر کشور موفق شد میهمانش شهرداری تبریز را از پیش رو بردارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*