اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2876
تاریخ انتشار: 1393/09/09 19:25
روابط عمومی دادگستری خوزستان خبر داد
فیصل مزرعه گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از شهرستان شیراز به ایذه، دستورات لازم برای دستگیری متهمان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از کشف و ضبط 34 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر جهان روابط عمومی دادگستری خوزستان، فیصل مزرعه گفت: بر اساس اطلاعات رسیده از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از شهرستان شیراز به ایذه، دستورات لازم برای دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: متهمان با مشاهده مأموران از محل متواری شدند و پس از تعقیب و گریز از سوی مأموران، خودروی حامل مواد مخدر را رها کرده و از محل گریختند.

مزرعه گفت: وجود مقداری خون در صندوق عقب خودرو نشان از مجروح شدن یکی از متهمان داشت که با تحقیقات جامع و پیگیری اداره اطلاعات و پلیس اطلاعات، مشخص شد یکی از متهمان به هویت الف. م که مورد اصابت گلوله قرار گرفته، در بیمارستانی در اهواز بستری است.

وی با بیان این که دستور نیابت قضایی برای تحت نظر قرار دادن متهم و اعزام وی به دادسرا صادر شد، ادامه داد: تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان و مرتبطین پرونده در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: مبارزه با سوداگران مرگ ادامه دارد و در چند ماه اخیر با همکاری اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شهرستان ایذه، چندین باند توزیع و فروش مواد مخدر در این شهرستان متلاشی شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*