اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2922
تاریخ انتشار: 1393/09/16 10:38
دو جوان موتوسوار در میدان مرکزی شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه اقدام به کیف قاپی از یک زن باردار کردند.

عصرجهان - شوهر این زن روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره چگونگی این دزدی گفت: روز گذشته ساعت یک بعد از ظهر به همراه همسرم درحال بازگشت از مغازه به خانه بودیم که دو جوان موتور سوار اقدام به کیف قاپی از همسرم کردند.

سیروس دشتی پرور افزود: در ابتدا چندمترجلوتر از همسرم راه می رفتم که با داد و فریاد همسرم متوجه شدم دو موتورسوار بلافاصله پس از سرقت کیف، با سرعت زیاد در حال فرار هستند.

وی اظهار کرد: چاره ای جز خطر کردن نداشتم و با دویدن به دنبال کیف قاپ ها و پریدن روی موتورسیکلت توانستم آنها را متوقف کنم.

دشتی پرور با بیان اینکه ساعت یک عصر بود و خیابان ها خلوت شده بود افزود: پس از چند دقیقه درگیری با دزدها مردم نیز به کمک آمدند و توانستیم هر دو دزد را دستگیر کنیم.

وی اظهار کرد: هر دو سارق تحویل نیروی انتظامی شدند و آن طور که شنیدم یک زن باردار دیگر نیز که روزهای گذشته توسط دو موتور سوار در این شهر مورد سرقت قرار گرفته بود از این دو جوان شکایت کرده است.

دشتی پرور درباره سلامتی همسرش نیز گفت: پزشکان با گرفتن آزمایش هایی گفته اند که فعلا مشکلی برای همسر و فرزندش مشاهده نکرده اند.

دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است که براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 بیش از 56 هزار نفر جمعیت دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*