اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2929
تاریخ انتشار: 1393/09/17 12:17
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی در شهرستان آبادان خبر داد

عصر جهان -سرهنگ سیدمحمد صالحی، امروز (17 آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان آبادان و درخواست 400 میلیون تومان پول برای رهاسازی پسر بچه 8 ساله از سوی آدم‌ربایان، نیروی انتظامی در عملیاتی ویژه وارد عمل شد.

وی ادامه داد: این موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و یک تیم متشکل از کارگاهان مجرب به آبادان اعزام شد. پس از انجام عملیات اطلاعاتی و پلیسی، اعضای این باند در دو شهرستان از استان خوزستان شناسایی و تحت کنترل و مراقبت ویژه پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان، پسربچه رهاسازی  و به آغوش خانواده خود بازگشت و در نهایت در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، کلیه اعضای باند که 7 نفر مرد بوده‌اند، دستگیر شدند.

صالحی افزود: از اعضای این باند 4 قبضه سلاح شکاری، یک جفت پلاک جعلی خودرو و تعداد بسیار زیادی گوشی‌های تلفن همراه، کشف شد. در تحقیقات انجام شده از آدم‌ربایان مشخص شد که این افراد سابقه جرائمی چون تهدید و تیراندازی شبانه با هدف ایجاد رعب و وحشت نیز داشته‌اند.

وی عنوان کرد: پس از رهاسازی این کودک به دلیل قرار گرفتن این پرونده در مراحل تحقیقاتی، لازم بود جزئیات آن اطلاع‌رسانی نشود؛ به همین منظور امروز در شرایطی این خبر رسانه‌ای شده است که اعضای باند کاملا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: در دستگیری این افراد از ظرفیت مردمی و مشارکت خوب مردم استفاده شد و اگر مشارکت مردم در این زمینه نبود، قطعا نمی توانستیم به این توفیقات دست پیدا کنیم. همچنین لازم است در جریان این پرونده از اداره ‌کل اطلاعات و مجموعه سپاه قدردانی کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*