اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296652
تاریخ انتشار: 1398/01/26 15:47
رئیس شرکت گازهندیجان خبرداد:
قنواتی: با اجرای این پروژه بیش از ۵۰۰ خانوار و ۵ مرغداری و چند واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیف الله قنواتی رئیس شرکت گاز هندیجان دراین باره اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه ۵۸ کیلومتر شبکه گازرسانی به روستاهای جاده دیلم و همچنین روستای غرابی آغاز گردید.


 وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان جهت گازرسانی به روستاهای دهنو، بوطاهری، رگ سفید، ذلقی ، مالکی و امامزاده عبدالله و همچنین روستای غرابی و نقاط پراکنده شهری و روستایی و مرغداری ها و صنایع موجود در شهرستان می باشد. قنواتی ادامه داد: با اجرای این پروژه بیش از ۵۰۰ خانوار و ۵ مرغداری و چند واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و مدت زمان اجرای این پروژه یک سال بوده و تلاش خواهیم کرد که در این زمان پروژه مذکور به اتمام برسد.
رئیس شرکت گاز هندیجان گفت: اجرای این پروژه حاصل زحمات چند ساله مجموعه گاز شهرستان و حمایت های بی دریغ نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار  شهرستان، بخشداران شهرستان ، مسئولین محترم ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ارتباطات زیر ساخت، برق، مخابرات، شهرداری ، آبفا، آبفار و به خصوص مدیر عامل گاز استان خوزستان  مهندس ابولپور بوده که آغاز عملیات اجرایی آنرا به مردم عزیز این خطه تبریک عرض می نمایم.
ایشان در پایان : ضمن تشکر مجدد از همه کسانی که در این مسیر ما را یاری نموده اند تقاضا دارم که مردم و مسئولین محلی در اجرای این پروژه عظیم همچون گذشته ما را یاری نموده تا انشاالله طبق برنامه زمانبندی عملیات اجرایی آغاز و به انتها برسد. خبرنگار /ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*