اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296738
تاریخ انتشار: 1398/01/30 17:36
حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی ، با حضور در اردوگاه های اسکان اضطراری سیل زدگان از نزدیک نیازهای ساکنین اردوگاه را مشاهده نمودند و با آنها به گفتگو نشستند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام  سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان از روند خدمات رسانی مواکب و گروه های جهادی شهرستان هندیجان در مناطق سیل زده مستقر هستند از نزدیک بازدید نمودند .
حجت الاسلام حسینی  با حضور در موکب طبخ غذای گرم روستای امام زاده  عبدالله هندیجان مستقر در مسجد انقلاب حضرت مهدی (عج) کوی سپیدار اهواز ضمن بازید از روند پخت و تهیه غذا توسط این موکب تقدیر نمودند.
امام جمعه هندیجان در ادامه ضمن سرکشی به منطقه عین دو و مسیر های منتهی به شهر الهایی از گروه های جهادی هندیجانی در این مسیرها از جمله موکب طبخ غذای گرم روستای دهملابزرگ در روستای بروایه از نزدیک بازدید نمودند و سپس از روستای حریه یک و مرکز مردمی مدیریت بحران مستقر در  حوزه امام علی (ع) شهر الهایی بازدید و در دیدارهای مردمی نواقص موجود را جهت تامین با توجه به ظرفیت موجود استماع نمودند .
حجت الاسلام حسینی در ادامه این دیدارها که با همراهی  شیرعلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان هندیجان همراه بود ، با حضور در اردوگاه های اسکان اضطراری سیل زدگان از نزدیک نیازهای ساکنین اردوگاه را مشاهده نمودند و با آنها به گفتگو نشستند و در نشست با مسئولین هلال احمر و فرمانده و تیم جهادی حوزه امام علی (ع) شهر الهایی خواستار رفع نیازهای اولیه ساکنین اردوگاه با توجه به ظرفیت های مردمی موجود شدند.
ایشان همچنین با روحانیت مستقر در این اردوگاهها که هفته هاست مشغول خدمت رسانی به مردم و کارهای فرهنگی هستند دیدار و گفتگو نمودند.
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*