اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296762
تاریخ انتشار: 1398/02/01 14:53
مشاور امتیازات را برد،نمک را خورد و نمکدان را شکست.،اگر تو و او راست می گویید که روح آزاده ای دارد و از امتیازات دست کشیده است، آزادانه و در عمل این را نشان دهد،امتیازات را پس دهد تا آزاد باشد.

آنچه  می خوانید صرفا در راستای اطلاع رسانی از سایر رسانه اخذ و بازنشر داده شد و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
عصرجهان-چهار برش از کنش و اکنش حامیان عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ که در سایر رسانه منتشر شد

کناره گیری مشاور نماینده کهگیلویه/آقای هاشمی پور از ادامه مسیر در کنار جنابعالی مایوس گشتم
جلال دانش یکی از نزدیکان و مشاوران عدل هاشمی پور،نماینده کهگیلویه بهمئی چرام و لنده با ارسال متنی به این پایگاه خبری کناره گیری خود از این سمت را اعلام کرد.
وی نداشتن هیچ گونه اصلاح رویه و اعمال نشدن سیاست هایی که از پیش ترسیم شده بود،از سوی نماینده کهگیلویه را عامل مایوسی و کناره گیری خود از ادامه همراهی با هاشمی پور دانست.
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای عدل هاشمی پور-نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی
باسلام
احتراماً، با توجه به اینکه در ابتدای حرکت جنابعالی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بوده است برخلاف رویه گذشته عمل نمایید و رویکرد مدبرانه ای که پیشتر ترسیم شده بود تا در ادامه مسیر وقت و توان مجموعه دلسوزان در جهت خدمت به مردم خصوصاً مستضعفین و محرومین مصروف گردد؛ لکن جنابعالی طریق دیگری بدتر از دوست سابق خود در پیش گرفته اید و تاکنون علی رغم نصایح مشفقانه و عالمانه هیچ گونه اصلاحی در رویه و سیاست هایی که خود بهتر میدانید اعمال نکرده اید ضمن احترام از ادامه مسیر در کنار جنابعالی مایوس گشته و علی رغم میل باطنی و اینکه نیت قلبی اینجانب و بسیاری از دانشگاهیان، نخبگان و جوانان موفقیت در خدمت گذاری حقیقی به مردم شریف حوزه انتخابیه بوده است؛ کناره گیری خود را از ادامه مسیر اعلام میدارد.
از خداوند متعال برای جنابعالی تدبیر در امور، اصلاح رویه و خدمت گذاری به مردم را در وقت ناچیز باقی مانده مسالت دارم.
والسلام علیکم والعاقبه للمتقین-جلال دانش
------------------------------------------------------------------------
جوانان کهگیلویه ابزار دست قدرت طلبان ؛ از «جلال دانش» پند گیرید
سید علی اکبر رضویان به مطلب کناره گیری مشاور نماینده کهگیلویه ،واکنش نشان داد و نوشت:
به کارگیری جوانان تنها برای جلب آرا از سوی قدرت طلبان را مری آشکار در تاریخ کهگیلویه برشمرد و ضمن قدردانی از کناره گیری جلال دانش،این اقدام وی را ناشی از روح آزادگی او دانست که از هر امتیازی دست کشید تا در اسارت قدرت و ثروت دیگران نماند،متن ارسالی به شرح زیر است:
خوب است اندکی تامل کرد و جوانگرایی به معنایی حقیقی رادریافت،امروز جوانان با وجود ظرفیتهای عالی و اندیشه های ناب تبدیل به ابزار قدرتها شدندو قدرت طلبان تنها آنان را برای جلب آراء میخواهند و هرگز تدابیر و مشورتهای جوانان و اندیشه جوانان را در تصمیمها وامور اجرایی خود لحاظ نمی کنند!
این مهم در تاریخ سی سال گذشته کهگیلویه هویداست،امروز اما یک جوان با توجه به روح آزادگی خود و اینکه نباید در اسارت قدرت وثروت دیگران بماند و یا آویزه دست قدرت طلبان باشد دست از هر امتیازی می کشد تا آزادگی و شهامت را به نمایش بگذارد.
آری تنها کسانی میتوانند خود را رها سازند که دلبسته منافع شخصی و دنیوی نباشند و تنها آزادگان وجوانمردان میتوانند آزاد زندگی کنند.
به همین جهت لازم دانستمبه نــوبه خود از تصمیم زیبا و آموزنده جناب آقای جلال دانش تشکر ویژه داشته باشم و از همه جوانان تقاضاکنم که برای نجات فرهنگ و میهن دست به دست هم دهیم و در پناه انسانیت،عقلانیت و دین محوری راه خود را انتخاب کنیم و نگذاریم افکار و فرهنگ ما قربانی قدرت طلبها شود تا آینده ای زیبا برای میهن خود ترسیم کنیم و وضع موجود را به وضع مطلوب و به نفع مردم و آرمان های انقلاب تغییر دهیم.
والسلام علی من اتبع الهدی
سیدعلی اکبر رضویان- نهضت جوانگرایی وتحول
------------------------------------------------------------------------
«جلال دانش» امتیازات را پس دهد تا آزاد شود!/گنجشکی بر درخت تنومندی نشسته بود/مشاور نمک جاج عدل را خورد و نمکدان را شکست
اکبر نادری پس از انتشار مطلبی با عنوان «جوانان کهگیلویه ابزار دست قدرت طلبان ؛ از «جلال دانش» پند گیرید» به آن واکنش نشان داد و نوشت:
«جلال دانش » را زمانی آزاد دانست که امتیازات گرفته شده را پس دهد،متن ارسالی به شرح زیر است:
جناب حجت الاسلام سید علی اکبر رضویان،سلام علیکم
بی مقدمه عرض کنم که اگر کناره گیری جلال دانش نیاز به جواب داشت جواب می دادند اما در رفتنش یک مثل کفایت می کند.
گنجشکی بر درخت تنومندی نشسته بود وقت رفتن به درخت گفت محکم باش که میخام پرواز کنم، درخت تبسمی زد و گفت گنجشک جان  کی آمدی که حالا میخواهی بروی،بگذریم
چگونه به خود اجازه داده ای خادم مردم در خانه ملت را اصحاب قدرت و ثروت بدانی!؟
آیا این سخن شما توهین به انتخاب مردم نیست ؟
جلال دانش به عنوان مشاور هاشمی پور بیان کند که کدام جلسه را در بهمئی با جوانان داشته است.؟
کهگیلویه،چرام، لنده،چاروسا  و دیشموک پیشکش،اصلا در آن مناطق کی او را می شناسد؟از هاشمی پور گلایه دارم چرا او را انتخاب کرد؟
اقدام دانش را ناشی از روح آزادگی و دست کشیدن از امتیاز دانسته ای غافل از اینکه حقیقت مطلب چیز دیگریست.
باید گفت از دغدغه جوانان بیکار بی خبری ،اما بدان دغدغه بیکاری چندین هزار جوان بواسطه مهندس هاشمی پور رفع شده و نان آور خانواده شده اند.
انصاف در آموزه های دینی جایگاه والایی دارد،اما ازش بپرس  خودش چگونه به استخدام شرکت مهندسی توسعه نفت در آمد؟
ازش بپرس برادرش چگونه به استخدام شرکت پخش پالایش در آمد ؟ازش بپرسید خواهرش چگونه به استخدام شبکه بهداشت و درمان در آمد ؟و چندین سوال بی جواب دیگر.
برادر بی اطلاع،جلال دانش امتیازات را برد،نمک را خورد و نمکدان را شکست.
اگر تو و او راست می گویید که روح آزاده ای دارد و از امتیازات دست کشیده است، آزادانه و در عمل این را نشان دهد،امتیازات را پس دهد تا آزاد باشد.
شک نکن که او روحش آزاد نیست و شما هم با این قضاوت و تحلیل نادرست و تخیلی ، از واژگان آزادی ، انسانیت ، عقلانیت ، گفتمان جوانگرایی و دین محوری سرابش را می بینید نه خودش را.
در پایان به رجوع به مفاهیمی که ذکر کرده ای ( آزادی، انسانیت، عقلانیت و دین محوری)  و به قداست و احترام لباسی که بر تن داری، صرفا به جهت تنبه، مواردی را  معروض داشتم  امید است به گستره مفاهیم مذکور،به استنباطی منطقی برسید که در این صورت شک ندارم ناچار به استغفار،عذرخواهی از نماینده مردم و  افکار عمومی خواهی شد.
 برادر دینی بی اطلاع،موارد « اجننبوا» را در قرآن بخوانید.
اکبر نادری
------------------------------------------------------------------------ 
دادن امتیازات خاص به افراد خاص، سیره اشتباه «حاج عدل»
سید علی اکبر رضویان پس از انتشار مطلبی با عنوان «پاسخی به یادداشت «سید علی اکبر رضویان» ؛ «جلال دانش» امتیازات را پس دهد تا آزاد شود!» نوشت:
جناب آقای نادری مطلبی از شما در باب حمایت از جناب عدل هاشمی پور و نقد جلال دانش منتشر گردیدوفرمودید که بنده بی اطلاع هستم،و جناب جلال دانش هم امتیازات را گرفت و رفت،امیدوارم که از موضع وابستگی قلم نزده باشید.
برادر با اطلاع ابتدا خوب است بدانید که منطقه ما سالهاست در رکود و توقف فرهنگی، سیاسی واجتماعی مانده و این معضل دست آورد تاخت وتاز قدرت طلبان با ابزارهای غلط بوده و هست،و جوانان ونخبگان هم دستخوش این عرصه های اشتباه واقع شدند و به نوعی هم خود آتش بیار این معرکه ها بودند وهنوز هستند.
پس اطلاع داشته باشید که باید از فرهنگ و افکار مردم دفاع کرد تا باز هم قربانی قدرتها نشوند،وبعد اینکه اصل استعفای جناب آقای جلال دانش و حمایت ایشان از تفکر جوانگرایی که یک راه جدیدی است مورد حمایت ماست و نه چیز دیگر.
همچنین اگر ایشان بواسطه جناب مهندس هاشمی ویا برادرشان به منصبی رسیده اند که ادعای شماست وبرای بنده ثابت نیست و لزومی هم نمیبینم به اثبات این امور بپردازم،دلیل نمیشود که جناب آقای دانش تا ابد در این اسارت بماند وحق انتخاب راه جدیدی نداشته باشد.
اگر مهندس هاشمی امتیاز داد آقای جلال دانش هم حامی بود و سبد رای ایشان را تقویت کرد،پس امتیاز دادن  یک امر دوطرفه بود به تعبیر دیگرفرض به اینکه راست گفته باشید و به اقرار شما مهندس هاشمی این همه امتیاز خصوصی را به آقای جلال دانش داده باشد،چرا باید این مدل امتیاز دهد!؟!
آیا این سیره برای نماینده مردم اشتباه نیست؟!که اشتباه هست،واما اگر دروغ گفته باشید بدتر از نوع اول است،پس در دوحالت(راست یا دروغ) این  شما و مهندس هاشمی هستید که راهتان اشتباه است و استعفای آقای جلال دانش یک انتخاب راه است که حق هر انسانی است ومطلوب.
واما  نکته ای در باب قدرت وقدرت طلبی،بنده همیشه حامی خدمات حقیقی جناب حاج عدل هاشمی بوده وهستم وخواهم بود،اما آنکس که خود نیک میداند مجلس شاخص های لازم را میخواهد و ندارد و درصدد کسب کرسی مجلس هست قطعا قدرت طلب از نوع مذموم است.
ورها شدن جوانان ازاین روند قدرت طلبانه امریست معقول ومطلوب ومورد حمایت ما خواهد بود،امیدوارم شما هم در این ریل اشتباه ادامه به حمایت خود ندهید وبه نهضت تفکر جوانگرایی در پناه آزادگی بپیوندید.
آرزوی موفقیت برای شما دارم.
سید علی اکبر رضویان
------------------------------------------------------------------------
منبع/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*