اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296771
تاریخ انتشار: 1398/02/01 23:06
فرمانده انتظامی شوش از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و دستگیری ۴۸ سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمید رضا بهاروند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه ،طرح های مذکور در سه هفته بصورت مستمر ،هماهنگ و ضربتی توسط ماموران این فرماندهی به اجرا درآمد.
🔹این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس ۴۸ نفر سارق که برخی از آنها دارای سوابق کیفری بوده، را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چندین عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
🔸سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت : از دستاوردهای این طرح ها کشف ۱۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی، ۱۵ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، دستگیری ۲۰ توزیع کننده مواد مخدر، جمع آوری ۱۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب، اشاره کرد.
این مقام انتظامی افزود: سارقان در تحقیقات بعمل آمده تاکنون به ۱۰۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
🔹فرمانده انتظامی شهرستان شوش خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، این طرح ها در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

برچسب ها:
شوش ؛ حمید رضا بهاروند ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*