اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296773
تاریخ انتشار: 1398/02/01 23:13
کمک های اهدائی شهرستان مسجدسلیمان درقالب یک کاروان شامل ۱ دستگاه تریلی ،۴ دستگاه ایسوزو و ۱دستگاه نیسان به سیل زدگان شهر گوریه از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، کمک های مردم شهرستان مسجدسلیمان به  سیل زدگان شهر گوریه از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر ارسال شد


 بنا به همین گزارش کاروان اهدایی اقلام موردنیاز هم استانیهای سیلزده درقالب یک کاروان  شامل ۱ دستگاه تریلی ،۴ دستگاه ایسوزو و ۱دستگاه نیسان حامل کمک های مردمی از مسجدسلیمان با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا،سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولان شهرستانی به شهر سیل زده گوریه از توابع بخش شعیبیه شوشتر ارسال شد.  
در حاشیه ارسال این کمک ها به سیل زدگان، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان افزود: این خودرو ها حامل اقلام مورد نیاز سیل زدگان که با همکاری مردم ، ادارات ،شرکت ها و کارخانه های فعال  شهرستان جمع اوری شده به شهر گوریه  ارسال می شود.
حجتی نیا ادامه داد: مردم  شهرستان مسجدسلیمان در مواقع بحرانی، نوع دوستی مثال زدنی با هموطنان خود دارند و تا کنون در کمک به مردم سیل زده نیز این امر را به اثبات رساندند.
وی بیان کرد: ارگان ها و ادارات این شهرستان نیز در کمک به سیل زدگان حضوری فعال داشتند و ما از این احساس دوستانه مردم و مسوولان شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم سیل زده نگران مسائل پشتیبانی نباشند، اضافه کرد: دولت همراه با ملت برای کمک به سیل زدگان در تلاش است .
حجتی نیا در آخر اظهار داشت، :امروز  اقلامی بهداشتی،غذایی و همچنین وسایل زندگی با ارزش ریالی بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان جمع آوری شد و به سیل زدگان تحویل داده می شود.
شایان ذکراست این کاروان باهمراهی  حجت الاسلام والمسلمین حجتی نیاسرپرست فرمانداری مسجدسلیمان بخشداران،اعضای شورای تامین وجمعی ازمدیران شهرستان اقلام مذکورتحویل قرارگاه خدمت رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر برای توزیع بین سیلزدگان داده شد.
در پایان سرپرست فرمانداری به اتفاق هیات همراه باحضور در موکب کمک رسانی بختیاریهای مسجدسلیمان مسقر در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر از نزدیک از نحوه کمک رسانی آن دیدن نمودند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*