اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296819
تاریخ انتشار: 1398/02/04 16:42
علی حسین حسین زاده اشاره ای به دلایل استعفای ساعدی از سمت فرمانداری دشت آزادگان نکرد ولی گفت: ساعدی به صورت موقت به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شده بود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، عزیز ساعدی که پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر بود 2 هفته پیش(بیستم فروردین ماه امسال)با حکم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری دشت آزادگان ، جانشین غلامعباس هزاریان شد. روز سه شنبه پس از 2 هفته از قبول این مسئولیت از سمت خود استعفا کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ، استعفای عزیز ساعدی سرپرست فرمانداری دشت آزادگان را تایید کرد و گفت:در حال بررسی گزینه های مناسب برای سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان هستیم.

علی حسین حسین زاده اشاره ای به دلایل استعفای ساعدی از سمت فرمانداری دشت آزادگان نکرد ولی گفت: ساعدی به صورت موقت به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شده بود.

در همین حال در برخی رسانه ها در فضای مجازی به نقل از ساعدی آمده است' اینجانب به دلیل بی نظمی اداری شهرستان و عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی ، از سمت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان استعفا می کنم از تمام مردم شریف دشت آزادگان حلالیت می طلبم.'

خبرنگار ایرنا در تلاش های مستمر برای ارتباط با ساعدی سرپرست سابق فرمانداری دشت آزادگان برای جویا شدن از دلایل این استعفا ، موفق به تماس تلفنی با وی نشد و حتی پیام های ارسالی را نیز پاسخگو نبود.

ساعدی در مدت 2هفته مسئولیت سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان ، درگیر رسیدگی به مشکلات ساکنان روستاهای محاصره شده در سیلاب اخیر بود.

مسئولیت غلامعباس هزاریان در سرپرستی فرمانداری دشت آزادگان کمتر از یک سال بود/ایرنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*