اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296823
تاریخ انتشار: 1398/02/04 17:20
سخنگوی هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان گفت: ظاهرا وکیل فروزان به دادگاه شکایت کرده نه مجلس.

به گزارش خبرنگار الف بعد از شکست تراکتورسازی تبریز مقابل سپیدرود رشت و پیروزی سه بر یک سپیدرود میزبان، هواداران تراکتورسازی به عملکرد محسن فروزان اعتراض داشتند و شائبه‌هایی هم در مورد بازی دروازه‌بان تراکتورسازی مقابل سپیدرود بیان کردند.

حتی مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز هم بعد از شکست مقابل سپیدرود محسن فروزان دروازه‌بان تیم خود را اخراج کردند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بعد از اتفاقات این بازی و حواشی‌ای که به وجود آمد نامه‌ای را به وزیر ورزش و جوانان ارسال کردند و از او خواستند که در مورد قضایای مطرح شده تحقیقات لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز در این نامه ضمن اشاره به سوابق محسن فروزان از واژه‌های تعلل آشکار و اشتباهات ارادی درباره عملکرد این دروازه‌بان مقابل سپیدرود استفاده کرده و از سلطانی‌فر خواسته تا با مافیای موجود در فوتبال ایران برخورد کند.

دیروز سه شنبه اعلام شد که سلیمانی وکیل محسن فروزان با حضور در هیئت نظارت مجلس از قاضی پور و بیگی ۲ نماینده مجلس به علت مصاحبه علیه فروزان به نظارت مجلس شکایت کرد.

خبرنگار الف سراغ محمد جواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان رفت و از وی درباره این شکایت سوال کرد.

این نماینده به الف گفت: شکایتی از طرف آقای فروزان و یا وکیل اش به هیئت نظارت مجلس نرسیده است.

وی افزود: ظاهرا و بر اساس گفته ها، وکیلش به دادگاه شکایت کرده و اگر دادگاه شکایتی از هر نماینده ای برای ما ارسال کند، ما آنرا بررسی و اعلام نظر خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان تاکید کرد: اگر دادگاه شکایت آقای فروزان و یا وکیلش علیه نمایندگان مجلس را وارد بداند، برای بررسی به مجلس ارسال می کند که تا کنون چنین شکایتی به ما نرسیده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*