اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296877
تاریخ انتشار: 1398/02/09 23:26
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با ابراز نارضایتی شدید از عملکرد شرکت پیمانکار این پروژه گفت: متاسفانه باتوجه به اهمیت این جاده و مطالبه عمومی روند عملیات اجرایی در این پروژه از شتاب و پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار نیست.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان  به همراه بخشداران مرکزی، گل گیر، عنبر و رئیس اداره مسکن راه و شهرسازی از پروژه جاده میانبر اهواز - مسجدسلیمان بازدید و آخرین  وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را  مورد بررسی قرار داد.


سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در این بازدید با ابراز نارضایتی  شدید از عملکرد شرکت پیمانکار این پروژه گفت: متاسفانه باتوجه به اهمیت این جاده و مطالبه عمومی روند عملیات اجرایی  در این پروژه از شتاب و پیشرفت فیزیکی خوبی برخودار نیست.
حجتی نیا ضمن تشکر از نماینده   محترم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتبارات  جذب شده و پیگیری های ایشان گفت: دیگر بهانه ای برای توقف این پروژه وجود ندارد و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی میخواهیم با جدیت این پروژه حیاتی را دنبال کند و  حداکثر ظرف هفته آینده  تکلیف پیمانکار مشخص و عملیات اجرای پروژه از سر گرفته شود.
گفتنی است قطعه اول پروژه جاده میانبر اهواز به مسجدسلیمان  بطول ١٢.۵ کیلومتر با عرض بیست و چهارمتر و حجم عملیات خاکی سنگین خاکبرداری و خاکریزی از محدوده روستای گلی خون تا ارتفاعات مالکریم با اعتباری بالغ بر ۵٠ میلیارد تومان میباشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*