اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296889
تاریخ انتشار: 1398/02/10 01:49
ما یک مرتبه با عراق برادر نشدیم برادری ما و محور مقاومت پس از قرن‌ها فتنه گری دشمنان اسلام در منطقه؛ حاصل تدبیر امامین انقلاب و مجاهدت امثال قاسم سلیمانی و ثمره خون صدها هزار شهید جهان اسلام و مرارت‌های قرن‌ها، عالمان و مجاهدان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از فارس، در پی نقل قولی که در خصوص اظهار نظر معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و برخی سایت‌ها شده سید امید مظلوم مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در مطلبی آورده است: جناب آقای نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه برگزاری آزادسازی خرمشهر آنگونه که رسانه ها به نقل از ایشان نوشته‌اند گفته که نباید عراقی ها یکباره برادران ما می‌شدند و در توضیح  هم به حزب بعث عراق اشاره کرده است که اینها در ۸سال جنگ متجاوز بودند و نباید یک مرتبه برادران ما می‌شدند.

جناب آقای دکتر نظری می دانم که در جواب خواهی گفت که من خودم جانباز جنگ و زخم خورده عراقی‌ها هستم که ما هم احترام قائلیم اما چند نکته هم بدانید
آنهایی که شما و صدها هزار نفر دیگر از جبهه اسلام را در ۸ سال جنگ و تاکنون زخمی و اسیر و شهید کردند و می‌کنند هیچگاه عنوان برادر به آنها تعلق نگرفته و نخواهد گرفت و مبارزه هنوز هست آ‌نها برادران مسلمان عراقی نبودند بلکه همان رژیم دست نشانده بعث بود که اکنون به نوعی دیگر در حال ستیزند.
ما یک مرتبه با عراق برادر نشدیم برادری ما و محور مقاومت پس از قرن‌ها فتنه گری دشمنان اسلام در منطقه؛ حاصل تدبیر امامین انقلاب و مجاهدت امثال قاسم سلیمانی و ثمره خون صدها هزار شهید جهان اسلام و مرارت‌های قرن‌ها، عالمان و مجاهدان اسلام است.
هماهنگی دقیق بین نوع گفتمان و عین گفته  شما با اراجیف این روزهای جریانات معاند نظام که به جای قدردانی از مدد جریانات مردمی عراق خصوصا حشدالشعبی در سیل اخیر بر چهره مجاهدان رنگ جفا می پاشند و پنجه می زنند را چگونه می خواهید توجیه و تفکیک و تحلیل نمایید.
بهتر است و بهتر بود در جلسه سوم خرداد از برادران برجامی و کدخدا بگوئید که خرمشهر هسته‌ای ما را به اسارت برده اند و حتی از کمک ملت‌های دنیا به سیل زدگان ایران جلوگیری می کنند.
تعجب و اعتراض جدی ما به متولیان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان و شرکت کنندگان در این جلسه هست که چگونه در برابر چنین سخنانی بی تفاوت بودند و آیا نمی‌دانند و نمی‌دانید که برادری ما با رژیم بعث نبوده و نخواهد بود و مبارزه با آنها جدی است و آنچه امروز در ارتباط بین ملت های ایران عراق شکل گرفته است به معنای واقعی کلمه برادری در دین است و این برادری خشم سراسری دشمنان انقلاب و اسلام و دو ملت را در داخل و خارج برانگیخته است.
اما در همین حال معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با برخی رسانه‌ها گفته برخی رسانه‌ها از گفته‌های من برداشت اشتباهی کردند.
محمد کاظم نظری در ادامه تاکید کرد: بلکه منظور من «بعثی‌ها» بودند و ملت ما جنایت‌های مزدوران بعثی را فراموش نمی‌کنند و همانطوری که هم بیان کردم، اگر چه باید رفتار ما به تناسب سیاست روز تغییر کند، اما جنایت‌های بعثی‌ها هم نباید فراموش شود.
وی در ادامه گفت: ملت عراق برادران ما هستند و در برقراری امنیت منطقه و بحران‌های طبیعی در کنار هم بوده‌ایم و هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند، ما باید بیش از گذشته بر وحدت و برادری مسلمانان تاکید کنیم و در انتشار اخبار هم باید دقت لازم صورت بگیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*