اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296970
تاریخ انتشار: 1398/02/18 02:08
بارسای کهکشانی، قربانی جادوی کلوپ در نیمه نهایی تاریخی لیگ قهرمانان اروپا
لیورپول برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان، بازگشتی رویایی را تجربه کرد و بعد از شکست آث میلان در فینال استانبول، این بار باخت سه بر صفر بازی رفت مقابل بارسلونای پرمهره و آماده را بدون صلاح و فرمینیو، با چهار گل در خانه پاسخ داد تا جادوی کلوپ کامل شود. بارسلونا فصل گذشته نیز به همین طریق از جام کنار رفته بود

عصرجهان-تیم شگفتی ساز لیورپول در غیاب دو ستاره اصلی خط آتش خود، امشب بازگشتی جادویی را رقم زد و شکست سنگین ۳ بر صفر بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا را با ۴ گل در بندر آنفیلد پاسخ داد و راهی فینال شد.

لیورپول در حالی از عهده ثبت این شگفتی برآمد که بارسلونا خود استاد بازگشت های رویایی است اما لک لک های انگلیس بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۷ توسط اوریگی به گل اول دست یافتند. در ادامه نقش چند سوت داور ترکیه ای بازی یعنی چاکر به سود بارسا مشهود بود و یک صحنه مشکوک پنالتی هم گرفته و حتی توسط ویدیو چک دیده نشد اما شاگردان کلوپ ناامید نشدند و با سوت آغاز نیمه دوم به سمت دروازه ترشتگن هجوم بردند و با ورود واینالدوم که به جای رابرتسون مصدوم به بازی آمده بود در دقایق ۵۴ و ۵۶ دو گل پیاپی زدند تا بازی سه بر سه مساوی شود.

لیورپول 4 - بارسلونا 0 | یک بار دیگر معجزه فوتبال و کامبک رویایی قرمزها در آنفیلد



بعد از این دو گل حملات لیورپول کمی آرام شد اما در نهایت روی یک حیله عجیب در کرنر و غافلگیری ناشیانه بارسایی ها، ضربه کرنر توسط آرنولد سمت دروازه ارسال شد که اوریگی پاس زمینی را با یک ضربه هوشمندانه به طاق دروازه در دقیقه ۷۹ به گل چهارم میزبان بدل ساخت تا کار تمام شود. بارسا رمق حمله و فشار موثر را نداشت و در نهایت لیورپول با یک بازگشت فراموش‌نشدنی برتری مجموع ۳ بر ۴ را جشن گرفت و به فینال راه یافت. بارسلونا درست مانند فصل قبل برتری سه گله بازی رفت را از دست داد تا حالا والورده در تیررس اخراج قرار گیرد.

شرح گل‌ها
دقیقه ۷ - اوریگی؛ روی جرکت خوب واینالدوم و ضربه هندرون، اوریگی در مکان مناسب حضور داشت از ریباند توپی که تراشتگن گرفته بود، استفاده کرد.

دقیقه ۵۴ - وینالدوم؛ روی اشتباه آلبا و توپ گری آرنولد و سانتر او به دورن محوطه، واینالدوم با یک بغل پا دروازه تراتشگن را گشود.

دقیقه ۵۶ - وینالدوم؛ این بار از روی سانتر دیگری توسط شکیری، واینالدوم با یک ضربه سر خارق العاده حساب کار را ۳ بر ۰ کرد.

دقیقه ۷۹ - اوریگی؛ روی غفلت مدافعان بارسا و البته هوشیاری آرنولد در ارسال کرنر، لیورپول به گل چهارم رسید.

 

م.تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*