اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296991
تاریخ انتشار: 1398/02/20 11:43
سخنان تند شهردار چرام:
شهردار چرام عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را سبب تحقیر و انزوای کهگیلویه بزرگ دانست و گفت : با کمال تاسف در دوران سردار هاشمی کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، "علی نوری"  در گفت و گو با خبر نگاران اظهار کرد:با انتخاب و حضور سردار هاشمی در مجلس موضوع توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ در مقایسه با سالهای اخیر بسیار کند و در بحث پروژه ها شاهد تعطیلی بی سابقه هستیم.


وی با تشریح برخی اقدامات سید ” علی محمد بزرگواری ” نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ افزود : عملکرد سردار هاشمی از بزرگواری ضعیف تر بود و من معتقدم که بزرگواری در روند توسعه و تخصیص اعتبارات از هاشمی به مراتب جلوتر بود .
شهردار چرام با بیان اینکه نارضایتی مردم و مسئولان از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ شدت گرفته است ادامه داد:از آنجا که سردار هاشمی نتوانست به وعده ها و شعارهایش عمل کند شاهد اوج نارضایتی ها از ایشان حتی در میان طرفداران خودش هستیم و پایگاه رای آوری او بشدت آسیب دیده است.
نوری با تاکید بر اینکه هیچ عملکرد قابل دفاعی از نماینده کهگیلویه در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و … در کهگیلویه بزرگ شاهد نیستیم تصریح کرد : متاسفانه کهگیلویه بزرگ تحقیر آمیز ترین دوران خود را سپری می کند و برنامه ای هم برای برون رفت از این وضعیت نمی بینیم.
شهردار چرام به جلسات مستمر شهرداران استان اشاره کرد و گفت : تاکنون از هیچکدام از شهرداران کهگیلویه بزرگ نشنیده ام که سردار هاشمی توانسته باشد کمکی به آنها کرده باشد .
وی با مقایسه عملکرد ” تاج گردون ” نماینده “گچساران و باشت ” و سردار ” هاشمی ” نماینده کهگیلویه بزرگ افزود : آقای تاج گردون در موضوعات مختلف توانسته هم به حوزه انتخابیه اش کمک نماید هم به ما بعنوان شهرداران استان که جا دارد از ایشان تشکر ویژه ای داشته باشیم .
نوری با اشاره به تخصیص قیر به شهرداران استان با پیگیری های تاج گردون ادامه داد : با تلاش های ایشان چهار هزار و 500 تن قیر برای شهرداران استان تخصیص داده شد که از این میزان 300 تن هم به شهرداری چرام اختصاص یافت .
شهردار چرام تصریح کرد : اگر به پروژه های گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ نگاه کنید متوجه می شوید که عملکرد سردار هاشمی با آقای تاج گردون قابل مقایسه نیست و به صراحت می گویم اگر آقای تاج گردون نبود در برخی موارد مهم ما بعنوان شهردارانی که در حوزه انتخابیه اش نیستیم هم نابود می شدیم .
وی با تاکید بر اینکه اگر واقعیت ها را به مردم نگوییم به اعتماد و حق آنها خیانت کرده ایم گفت:شاید سردار هاشمی هم دوست داشته باشد به روند توسعه کمک نماید اما به هردلیلی نمی تواند و در این حوزه بسیار ضعیف و ناکارآمد است .
نوری خواستار مقایسه تخصیص اعتبارات نهادها و ادارات مختلف استانی شد و تصریح کرد :با مقایسه توزیع اعتبارات از کانال های مختلف ملی و استانی متوجه قدرت و نفوذ نمایندگان می شوید که از شما می خواهیم به اعتبارات تخصیص داده شده به شهرداران گچساران و باشت و برخی نهادها مثل راه و شهرسازی نگاهی بیندازید تا بدانید کهگیلویه بزرگ چه دوران تحقیر آمیزی را سپری می کند .
شهردار چرام در پاسخ به این سئوال که پروژه های مختلف کهگیلویه بزرگ در دوران هاشمی فعال شده است ؟ گفت : بیمارستان باشت و سی سخت همزمان با بیمارستان چرام کلنگ زنی شد اما آن دو به بهره برداری رسید ولی بیمارستان چرام همچنان تعطیل است .
وی افزود : پتروشیمی دهدشت و فسفات چرام هم کار خاصی صورت نگرفته و سایر پروژه ها همانند راه اصلی چرام – دهدشت تعطیل است و شاهد کشته شدن مردم در این محور هستیم .
نوری ابراز امیدواری کرد سردار هاشمی در دوران باقی مانده نمایندگی اش بتواند با اجرای وعده هایش به توسعه کهگیلویه بزرگ کمک نماید
منبع/بویرنیوز


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*