اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296992
تاریخ انتشار: 1398/02/20 22:59
جناب شهردار به جای ورود به کار نماینده مردم و اظهار نظر در جایگاه مدعی العموم بیاید به مردم بخاطر وضعیت نابسامان و در هم ریخته مجموعه تحت مدیریتش و اوضاع اسف بار شهر چرام به مردمش پاسخگو باشد.

عصرجهان-شهردار چرام که قبای شهرداری شهر چرام از همان ابتدا برایش گشاد بود،پس از اینکه در انجام وظیفه ذاتی و امور محوله ناتوان بود و نتوانست انتظارات مردم و اعضای شورای شهر را برآورده کند سعی کرد با فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ضعف عملکردی خود را توجیه نماید غافل از اینکه مردم به خوبی عملکردها را رصد کرده و نسبت به واقعیات آگاهی کافی دارند.
شهرداری که ناتوان از چانه زنی با مجموعه های حامی شهرداریها از جمله استانداری و وزارت کشور برای جذب اعتبار و تجهیزات می باشد و تنها اسم یک شهردار را با خود یدک میکشد قبل از اینکه رو به اتهامات واهی و بی پایه بیارد باید پاسخگوی ضعفها و مشکلات حوزه  کاری خود باشد و جوابی منطق پذیر برای اقناع افکار عمومی داشته باشد که قطعا ندارد.
جناب شهردار به جای ورود به کار نماینده مردم و اظهار نظر در جایگاه مدعی العموم بیاید به مردم بخاطر وضعیت نابسامان و در هم ریخته مجموعه تحت مدیریتش و اوضاع اسف بار شهر چرام به مردمش پاسخگو باشد ،چرا که مسئولیت اداره و خدمت رسانی در حوزه شهری مستقیما متوجه شهردار میباشد.
البته نباید از نظر دور داشت که شهرداری که تمام هم و غمش مسائل سیاسی و ایجاد حواشی است قطعا نمیتواند در جایگاه یک شهردار به مردم و حوزه شهری خدمت نماید.
آقای شهردار به این سوال اساسی پاسخ دهد برای سامان دادن به شهر تحت مدیریتش تاکنون چند بار با  مقامات بالاتر و یا نماینده مردم دیدار داشته یا تقاضای مساعدت نموده،پاسخ واضح است قطعا هیچ.
آقای شهردار باید بداند نمی تواند با  ایجاد حواشی ، فرافکنی و اتهام بستن به دیگران ناکارآمدی خود را توجیه نماید و باید بداند که پس از این اتهامات واهی و فرار رو به جلو آنچه نقل محافل شهر چرام است ،ضرب المثل معروفی است که میگوید اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوال دوز به دیگران.
امیر محبی فر ۲۰ اردیبهشت ۹۸



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*